Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Vectra c Simtec 71.6 nie kręci rozrusznikiem, brak check, nie podnosi sie wskaznik paliwa


Recommended Posts

Autko było już w dwóch warsztatach. Pierwszy z nich stwierdził moduł CIM. Po  wymianie to samo. Drugi stwierdził sterownik. Wymienili sterownik i dalej to samo. Jednak tu niestety sterownik był używany i nie wiadomo czy sprawny. Po miesiącu oczekiwania odebrałem autko i jako, że jestem samoukiem postanowiłem sam naprawić autko. Sprawdziłem, że z pinu 36 z ECU na przekażnik K2X125 brakuje masy. I tu moje pytanie czy to oznacza, że ECU jest uszkodzone na pewno i poprzedni warsztat po prostu trafił na uszkodzone ECU. Czy jest możliwe aby szyna CAN blokowała ECU. Choć samą wiązkę prześwietliłem 10 razy pod względem uszkodzeń. Czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem. Brak komunikacji zarówno z pierwszym jak i drugim sterownikiem. Autko nie miało żadnych objawów. Po prostu pewnego dnia taką przypadłość

Edited by Meteo1985
Link to post
Share on other sites

A nie ma jakiegoś odcięcie auto alarmu Dokładnego?

Link to post
Share on other sites

Brak możliwości podłączenia z ECU w pozostałych elementach powtarzający się blądU2105 Can-bus no communication. Gdy przełożyliśmy sterownik do Zafiry A kręcił ale nie odpalał z wiadomych względów. Czy szyna Can może blokować sterownik.

Nie ma żadnego nie seryjnego wyposażenia typu alarm czy centralny zamek wszystko jest w oryginalne jedynie co przyszło mi do głowy że ostatnim problem z tylną klapą a właściwie z zamkiem tylnej klapy

Edited by Meteo1985
Link to post
Share on other sites

Wiem o tym .Przecież napisałem w poprzednim poście. Tylko , że na tym sterowniku masa jest podawana na przekaźnik. Jeszcze raz pytam czy magistrala Can może blokować ECu .Czy jest ktoś w stanie naprowadzić na jakiś trop. W warsztatach zostawiłem już ponad 1900 zł. Wiązka jest cała rozpruta wszystko sprawdzone. Każdy przewód osobno nie tylko na przejście ale także napięciowo. Złącze przy pompie ABS czyste bez żadnego nalotu . Pompa wspomagania sprawdzona na stole, rozrusznik i alternator sprawdzony w firmie.

Link to post
Share on other sites

Może być miałem przypadek jak uwalił mi się CIM to blokował BCM , jak odłączyłem CIM-a to BCM chodził bez zarzutów , więc wszystko jest możliwe , sprawdziłeś wszystkie moduły w aucie ? bo wiesz że IMO jest rozproszone i może któryś moduł fiksować 

Link to post
Share on other sites

Cim odłączałem , BCM bez zmian. We wszystkich modułach ten sam błąd U 2105. Nawet moduły w drzwiach przejrzane pod względem uszkodzeń. Rozmawiałem że specjalistą od Cim'ow z Tych i po rozmowie stwierdził, że to nie Cim. Już sam nie wiem. Posiadam Op-com ale jeżeli potrzeba mogę mieć też techa. Tylko ,że nie mogę się połączyć z ECU

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP