Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

• Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Vectra c Simtec 71.6 nie kręci rozrusznikiem, brak check, nie podnosi sie wskaznik paliwa

Recommended Posts

Autko było już w dwóch warsztatach. Pierwszy z nich stwierdził moduł CIM. Po  wymianie to samo. Drugi stwierdził sterownik. Wymienili sterownik i dalej to samo. Jednak tu niestety sterownik był używany i nie wiadomo czy sprawny. Po miesiącu oczekiwania odebrałem autko i jako, że jestem samoukiem postanowiłem sam naprawić autko. Sprawdziłem, że z pinu 36 z ECU na przekażnik K2X125 brakuje masy. I tu moje pytanie czy to oznacza, że ECU jest uszkodzone na pewno i poprzedni warsztat po prostu trafił na uszkodzone ECU. Czy jest możliwe aby szyna CAN blokowała ECU. Choć samą wiązkę prześwietliłem 10 razy pod względem uszkodzeń. Czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem. Brak komunikacji zarówno z pierwszym jak i drugim sterownikiem. Autko nie miało żadnych objawów. Po prostu pewnego dnia taką przypadłość

Edited by Meteo1985

A nie ma jakiegoś odcięcie auto alarmu Dokładnego?

Brak możliwości podłączenia z ECU w pozostałych elementach powtarzający się blądU2105 Can-bus no communication. Gdy przełożyliśmy sterownik do Zafiry A kręcił ale nie odpalał z wiadomych względów. Czy szyna Can może blokować sterownik.

Nie ma żadnego nie seryjnego wyposażenia typu alarm czy centralny zamek wszystko jest w oryginalne jedynie co przyszło mi do głowy że ostatnim problem z tylną klapą a właściwie z zamkiem tylnej klapy

Edited by Meteo1985