Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

• Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Odpowietrzanie wtrysków y30dt

Recommended Posts

Cześć. Ja proszę o poradę. Sprawa wygląda tak, że podjąłem ryzyko pojechania zatankować z leżąca wskazówka poziomu paliwa.pech chciał, że przed samą stacją auto zgasło... Zalałem paliwo zacząłem kręcić i tak sobie mogę kręcić do usranej śmierci. Nie znam się, dlatego blisko mi do zawału. Znajomy twierdzi, że wystarczy odpowietrzyc wtryski. Chciałbym wiedzieć jak się do tego zabrać, dodam tylko, że to automat. Z góry dzięki. 

@Nerazzurri

Akumulator sprawny 100% ? Doładuj Aku. Wtrysków nie trzeba odpowietrzać,ile czasu ciągle kręciłeś rozrusznikiem? po 30s powinien odpalić jeżeli układ jest sprawny.

Edited by Rysu

Lub oczyściłeś bak z syfu choć tam jest sitko.

Od sejaka słabo,większe auto SUV najlepiej diesel by aku miał podobnych parametrów lub jakiegoś "bus-a" .

Choć raz mnie poratował gość i od Poloneza prądem.

Common Raila nie odpowietrza się wtryskami. Nie słuchaj też bredni o zaciągnięciu przez sito w baku syfu, którego NIBY nie da sie zaciągnąć gdy paliwa jest więcej - to brednie.