Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Z20NET gaśnięcie na zimnym silniku.


Recommended Posts

Siema , mam problem mianowicie zaczęło się od tego że zaczęła dłużej kręcić niż zwykle na zimnym silniku i tak z dwa razy jej się spadło do 400 obrotów ale nie gasła. Dziś rano odpalam i obroty odrazu spadają i gaśnie odpaliłem awaryjnie na gazie było okej zgasiłem i potem już normalnie ja benzynie odpaliła bez problemu. Dzieje się tak tylko jak postoi np z 8 godzin jak jestem w pracy lub jak wieczorem ja odstawie i rano chce odpalić. Na ciepłym silniku pali od strzała nie ma żadnych takich problemów.

Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, cichy117 napisał:

Masz albo gaz do regulacji albo reduktor czy wtryski puszczają gaz

Ale właśnie dzieje się tak na pb na gazie normalnie złapała 

Link to post
Share on other sites
7 minut temu, cichy117 napisał:

Masz albo gaz do regulacji albo reduktor czy wtryski puszczają gaz

Ale w sumie teraz tak myślę o tym co napisałeś i jakiś czas temu miałem problem z wypadająca wtyczka od wtrysku gazu (gaz na gwarancji) i stało się to dwa razy,powiedział mi że teraz zamontowali to tak że już nie powinna wypadać i od tego czasu robię jakieś 30 km mniej na baku gazu 

Link to post
Share on other sites

Masz strojenie do d... i dlatego tak się dzieje. Przejeździj ze 2 dni na benzynie a zobaczysz że wszystko się naprawi. Poczytaj istniejące tematy o problemach z odpalaniem przy lpg

Link to post
Share on other sites
10 minut temu, cichy117 napisał:

Masz strojenie do d... i dlatego tak się dzieje. Przejeździj ze 2 dni na benzynie a zobaczysz że wszystko się naprawi. Poczytaj istniejące tematy o problemach z odpalaniem przy lpg

Czyli zostawić jak jest i pojeździć na samej benzynie ? Powinna się korekta zrobić sama i nie będę musiał jechać na strojenie gazu ? 

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, cichy117 napisał:

Jeśli nie chcesz już używać gazu to tak możesz zrobić. Jak pojeździsz znów na LPG to problem wróci.

Czyli jeśli ustopi to do gazownika na nowe strojenie rozumiem ? Probuje i dam znać co wyszło 

Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, cichy117 napisał:

Jeśli nie chcesz już używać gazu to tak możesz zrobić. Jak pojeździsz znów na LPG to problem wróci.

Dziś jak ręką odjął , pali od strzała posmigam jeszcze dziś na pb i jutro jadę do gazownika. Co mu dokładnie powiedzieć ? Żeby sprawdził wtryski , reduktor czy nie leja i wystroił najlepiej w trakcie jazdy gaz ? 

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Sheeby napisał:

Dziś jak ręką odjął , pali od strzała posmigam jeszcze dziś na pb i jutro jadę do gazownika. Co mu dokładnie powiedzieć ? Żeby sprawdził wtryski , reduktor czy nie leja i wystroił najlepiej w trakcie jazdy gaz ? 

dawno lpg zakładałeś? 

Dobrze byłoby wystroić przy użyciu sondy AFR

Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, siwy1538 napisał:

dawno lpg zakładałeś? 

Dobrze byłoby wystroić przy użyciu sondy 

W październiku i ciągle jakieś pierdoły wyskakują już mam na nich nerwy , dwa razy wtrysk mi wypadł wcześniej uszczelki wydmuchalo ... Tak im powiedzieć jak będę tam jechał ? Żeby wystroili przy użyciu sondy afr ? Czy raczej nie będą mieli i trzeba do jakiegoś tunera jechać ? 

 

 

P.s ten problem z odpalaniem zaczął się po tym jak wypadla wtyczka wtrysku drugi raz powiedział mi że teraz już ją zamontowali tak że nie ma prawa wypaść i zaczęło się od tego że robiłem jakieś 40 km mniej na lpg niż wcześniej no i teraz to z odpalaniem 

Edited by Sheeby
Link to post
Share on other sites

Tu będzie raczej tylko kwestia ustawienia. Samo afr to tylko część strojenia w tych wyższych partiach obciążeń i akurat nie ma wpływu na odpalanie bo nie zmienia korekt. Tu skopane jest strojenie w zakresie w którym stroi się na korekty. Reduktor i wtryski też może sprawdzić bo zawsze może trafić się jakaś wadliwa sztuka, tylko nie wiem czy będzie mu się chciało

Link to post
Share on other sites
25 minut temu, cichy117 napisał:

Tu będzie raczej tylko kwestia ustawienia. Samo afr to tylko część strojenia w tych wyższych partiach obciążeń i akurat nie ma wpływu na odpalanie bo nie zmienia korekt. Tu skopane jest strojenie w zakresie w którym stroi się na korekty. Reduktor i wtryski też może sprawdzić bo zawsze może trafić się jakaś wadliwa sztuka, tylko nie wiem czy będzie mu się chciało

Gaz jest na gwarancji więc chyba powinien tym bardziej że ciągle z nim jakieś problemy są.  Jutro się umowie z nimi na strojenie i dam znać co i jak , dzięki chłopaki za pomoc :)

Link to post
Share on other sites

To tyle teorii, a praktyka pokazuje że ciągle jeździsz na poprawki i dalej nie jest dobrze. Gwarancja może jest, tylko jak zwykle problem jest ją wyegzekwować

Link to post
Share on other sites
54 minuty temu, cichy117 napisał:

To tyle teorii, a praktyka pokazuje że ciągle jeździsz na poprawki i dalej nie jest dobrze. Gwarancja może jest, tylko jak zwykle problem jest ją wyegzekwować

Znaczy ciągle coś innego jak pisałem pierwszy raz uszczelki wydmuchalo po 7 tys km na gazie potem ta wtyczka wyskoczyla za pierwszym razem ze coś mi pod auto musiało wejść (myślę sobie tak i tylko jedna wtyczkę wyciągnęlo nawet nie przegryzło) później znów sytuacja z wtyczką no i teraz to. A jeszcze na samym początku przy zakładaniu nie umieli odpowietrzyć auta 🙈 bym wiedział to bym dał gdzie indziej a wydawało się że duża firma polecali znajomi i widzisz. Fakt faktem nie robią problemów jak coś się dzieje ale no auto trzeba zawieść potem z dzień poczekać a też do pracy jezdze...

Link to post
Share on other sites

A wystroić i tak nie potrafią, więc pewnie wymyślają różne cuda z nadzieją że dasz im spokój

 

Jakie uszczelki wydmuchało?

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, cichy117 napisał:

A wystroić i tak nie potrafią, więc pewnie wymyślają różne cuda z nadzieją że dasz im spokój

 

Jakie uszczelki wydmuchało?

Na jakimś trójniku od gazu i płyn chłodniczy leciał nie wiem jakie dokładnie bo mój mechanik mi to robił.

Link to post
Share on other sites

Tylko na trójniku płynu nie ma żadnych uszczelek. Być może chodziło o opaskę? Tak czy inaczej nie ma to wpływu na działanie silnika. Masz jakieś zdjęcia instalacji?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP