Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Gasnące zegary / Problem z odpalaniem. (Vectra C)


Recommended Posts

Witam serdecznie  :)! 

 

Może najpierw o pacjencie, Vectra z 2005r 1.9 150hp automat. Auto stało jakieś dwa lata nie odpalane, po wymianie oleju, płynów i filtrów, po pierwszym odpaleniu nieco przebierało ale to wiadomo. Niby wszystko okej, ale po przejechaniu kilkunastu kilometrów zaczęły się dziać dziwne rzeczy z elektryką, gasły zegary kompletnie, kierunkowskazy nie działały, awaryjne też, wyłącznik świateł nie reagował, zawsze były włączone światła bez względu na położenie włącznika. Zauważyłem też, że po przekręceniu kluczyka czasami podświetlane są tylko zegary a kontrolki się nie pokazują i wtedy nie można również odpalić ani zrzucić z P na żadną inną pozycję, za którymś razem dopiero udaje się odpalić ale to tylko jak normalnie zegary działają, zauważyłem że nie ma reguły na to, wczoraj jeździłem cały dzień bez problemu, a dziś od rana nie mogłem już odpalić, dzisiaj też po jakimś czasie już było normalnie. Umówiony jestem z mechanikiem ale to dopiero za tydzień, w ten czas chciałbym coś sam może poszukać. Miał ktoś podobny problem? Podzielcie się wiedzą, 

 

Pozdrawiam! 

Edited by turkiej
Link to post
Share on other sites

Witam.  długie stanie nie młodego już auta zawsze działa na minus. Czy po tych dwóch latach akumulator był wymieniany? Ja swoją vectre brałem z komisu w którym stała parę miesięcy. Na początku wszelkie kostki do których miałem dostęp rozłączalem i psikalem spreyem do połączeń elektrycznych. Myślę że najlepiej podpiąć pod komputer i może będzie już jaśniej. 

Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, wojtekesp1 napisał:

Witam.  długie stanie nie młodego już auta zawsze działa na minus.

Dokładnie. A po 2 latach stania, to trzeba każde połączenie/urządzenie sprawdzić. Może ECU, może wiązki, może jakiś kunolis po drodze był :D

 

Edited by Cretux
Link to post
Share on other sites

Podpinałem pod komputer, powiem szczerze, że jest sporo błędów

U2141

U2113

U2146

U2117

U2141

U2107

U2116

U2106

U2111

U2105

B3924

B3925

B3926

B3715

B1020

P1616

P1613

P1614. 

Błędy sprawdzone Delphi. Zauważyłem też, że po dłuższym postoju auto ma problem z drozkiem zmiany biegów, dopiero za którymś razem udaje się zrzucić z P na inny bieg, czasami uda się odpalić auto ale problem z drążkiem nie ustępuje, pomaga zazwyczaj odłączenie akumulatora na chwilę i podpięcie ponownie. To takie trochę wróżenie z fusów, zdaję sobie z tego sprawę. Ale może ktoś miał już podobne problemy i jest w stanie się podzielić wiedzą na ten temat. Przeszukiwałem różne wątki podobnych problemów i ktoś miał podobne problemy z odpalaniem i winowajcą był podobno przekaźnik K3_X125, ktoś wie co to za przekaźnik i gdzie się znajduje?  Dzięki za pomoc 

 

 

 

Edited by turkiej
Podwójnie napisany kod błędu
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP