Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

amiga

Ile wyciągnie z 2.0T - 2.8T

Recommended Posts

Panowie.

Zastanawiam się nad wyborem silnika 2.0T, albo 2.8T - kwestia wielu czynników :)

Ma ktoś jakąś wiedzę ile można z tych silników wyciągnąć?

- nie chodzi mi o jakieś ingerencję za miliony, a wymianę turbiny itd

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To zapytaj na forum insignii skoro o nią pytasz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ani jeden ani drugi nie uchodzi za rozwojowy silnik w Insignii. Bynajmniej nie małym kosztem. Jeszcze zależy które 2.0 - 220 czy 250KM. W 2.0 250KM pod 300 kucy się zbliżysz, chociaż nie każdy robi te silniki, a w 2.8 nieco ponad 300 wyciągniesz - ciężko powiedzieć ile dokładnie, bo zdania są podzielone na temat modzenia w tym silniku ponad to co jest w OPC

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Please login or register to see this quote.

Piszę w dziale Insignia... jeżeli to nie jest odpowiedni dział to...

Edited by amiga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napisałeś dobrze w dziale insignii, ale tu jest więcej Vectr i Signum. Jeśli chciałbyś się dowiedzieć więcej, to podejrzewam, że na forum insignii dostałbyś więcej informacji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Właśnie dlatego wolę dopytać, bo patrzyłem na różne źródła i mam mieszane uczucia.

Widziałem, że przez samą zmianę mapy z 220KM byli wstanie uzyskać coś ok 30KM więcej niż fabryka dała.

- zapewne jest to ten dział bezpiecznego modzenia, aby się nic nie stało w samochodzie

OPC fajna sprawa, ale co do osiągów to nie jest tak różowo jak na ponad 300 koni :) 
- ciężar samochodu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Ale co chcieć więcej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Please login or register to see this quote.

Jeszcze takie przemyślenie.

Jak to jest z mocą tak do końca?
Pytam o aspekt 2.0T 220KM i modyfikacja, która daje te np. 30, czyli wychodzi w granicy 250KM i oczywiście więcej momentu obrotowego, czy silnik bez modyfikacji 2.8, który ma już dla przykładu 260KM. Mam nadzieję, że nie zamotałem :) Obrazowo 250KM po modyfikacji i osiągi, a 260KM bez modyfikacji, czy np. w modyfikacji da się osiągnąć więcej momentu obrotowego niż przy seryjnym 260KM?

- sory za pytanie, ale lama jestem w tej kwestii :)

Edited by amiga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomijając moc - masz teraz V6 i chciałbyś przejść na 4 cylindry?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Dobre spostrzeżenie :)
Szukam jedynie jakiegoś konsensusu, co do pytania, czy też przemyślenia jakie napisałem wyżej.
- kasa, moc, osiągi i wewnętrzna satysfakcja, która z tego płynie

W tej kwestii masz w zupełności rację, bo nie mam w głowie przejścia na 4 cylindry, a jedyny godny 2.8 V6 :)
Zaczynał człowiek od 95KM, potem było 135, 155 i obecnie 212 i ciężko byłoby zejść poniżej osiągów jakie mam.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tam bym dylematu nie miał, 2.8 i tyle ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam V6 i nigdy nie zejdę poniżej tej liczby cylindrów... 

Wsiadasz do auta przekręcasz kluczyk i coś ciekawszego zaczyna się dziać, a 4 gary to standard, no chyba że ktoś się jara 3 cylindrami z Tico :D

Co do mocy to w Insigni więcej wycisniesz z 2.8 niż 2.0, jeden kolega majstrował tu przy 2.0 i więcej jak 260KM nie szło ogarnąć, bo pojawiało się spalanie stukowe... I wcale się nie dziwię dlaczego nowa Insignia ma właśnie tylko tyle koni. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Powiem tak - po mieście szału nie ma, ale na autostradzie wrażenia już są adekwatne do mocy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wg mnie każda Insignia najlepiej sprawdza się w trasie, to naturalne środowisko tego auta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie w trasie pięknie się tym autem jeździło.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...