Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Recommended Posts

Panowie mam awarię i potrzebuje waszej pomocy. Jestem za granicą i skończyła mi się pompa paliwa w Vectrze c moje pytanie brzmi czy jak odpalę samochód awaryjnie na LPG to dam tak radę przyjechać około 550km tzn. czy komputer nie wyłączy mi samochodu na trasie, albo czy coś innego może się wydarzyć?

Vectra c z18xe

 

Edited by Fabian.ceha
Link to post
Share on other sites

Jeśli tylko pompa uszkodzona, to dasz radę. Sam ze 2 dni tak jeździłem :D Tym bardziej, że teraz pogoda sprzyja na awaryjne odpalanie LPG. Odpalasz i jedziesz. Na wszelki wypadek sprawdź przed wyjazdem czy jak odpalisz, auto Ci pochodzi, zgasisz i czy zapalisz bez problemu ponownie. Gdybyś po drodze musiał wyłączyć ( np tankowanie ).

Link to post
Share on other sites

Przejechac przejedziesz tak jak kolega wyzej napisal , gorzej jak jest ustawiona liczba odpalen awaryjnych na lpg na tylko kilka ...

Link to post
Share on other sites

A jest coś takiego jak liczba odpaleń awaryjnych? Albo jest aktywne albo nie.

Link to post
Share on other sites
31 minut temu, Cretux napisał:

A jest coś takiego jak liczba odpaleń awaryjnych? Albo jest aktywne albo nie.

Zależy od sterownika, stagi takie coś mają.

Link to post
Share on other sites
Przed chwilą, Pangenitor napisał:

Zależy od sterownika, stagi takie coś mają.

Dokladnie mam VB i VC na lpg ze sterownikiem Staga i wiem ze można ustawic ile razy mozna odpalic awaryjnie na gazie.

Link to post
Share on other sites

Trochę głupie, bo czemu miałoby służyć ustawienie ilości awaryjnych odpaleń.

Link to post
Share on other sites

Chyba po to żeby ludzie tego nie nadużywali, wiadomo jaki skutki ma jazda na "zimnym" parowniku.

obraz.png.1ce98b651e8d1a86b9cac3d0dcdddbbd.png

 

Edited by Pangenitor
Link to post
Share on other sites

Kolego @Fabian.ceha zrób foty sterownika i przełącznika. Jedyne pikanie, to wiem, że koniec gazu, ale może u Ciebie coś jeszcze.

Link to post
Share on other sites

Witam jestem świeżo po wymianie pompy paliwa i od jednego z mechaników usłyszałem że powinienem teraz docierać nową pompę i jeździć na benzynie a nie na LPG co wy myślicie na ten temat mi wydaje się to trochę głupie bo przecież pompa pracuje cały czas czy na benzynie czy na LPG

Link to post
Share on other sites

Kolego, pisząc kolejny temat nie zwiększasz prawdopodobieństwa odpowiedzi, tylko robisz bałagan na forum. Kto ma odpowiedzieć, ten odpowie. A poza tym regulamin się kłania.

Link to post
Share on other sites

Przecież pompa paliwa chodzi cały czas więc nie wiem o jakie docieranie chodzi. W ogóle to pierwszy raz słyszę że pompę paliwa się dociera.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP