Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Imobilizer programowanie


Recommended Posts

Witam.

Po zmianie z easytronika na manual nie można uruchomić silnika. zaprogramowałem CIM,BCM,REC,nie działa rozrusznik. Poproszę o jakieś podpowiedzi. Czy coś zle zrobiłem?

Edited by Marcin 4g
Link to post
Share on other sites

Jeszcze uec. ecu i zegary. Jak opcom nie da rady, próbuj vauxcom.

Chociaż ktoś na forum pisał że nawet zmiana kodowania może nie poskutkować, bo zmiany są w niedostępnych opcjach.

Ale na początek próbuj przekodować wszystko.

W ostateczności, zostanie mostkowanie odpowiednich kabli, albo podmiana modułów. W easy troniku, tj w automacie, musisz mieć zapięty odpowiedni bieg, aby odpalić auto. Dlatego w manualu po swapie nie odpalisz. Nie wiem który moduł odbiera ten sygnał, bcm, uec albo ecu

Dodam że u siebie mam zegary z automatu, a skrzynia manualna, a auto normalnie odpala, więc raczej zegary nie blokują.

Będziesz musiał także dołożyć czujnik wejścia sprzęgła, aby obroty nie rosły po oddaniu gazu i tempomat działał.

Edited by kupier
Link to post
Share on other sites

Może nie zbyt dokładnie i nie wszystko napisałem wcześniej. Zegary założyłem od manuala i prawie wszystko było już w sobotę złożone, samochód odpalił. Dzisiaj mieliśmy podpiąć tylko cięgna do lewarka, poskładać plastiki, skasować błędy, powgrywać i przeprogramować co trzeba i wygląda na to, że coś zostało uwalone. Po przekręceniu kluczyka nie świeci kontrolka silnika i miga symbol samochód z kluczem.

Link to post
Share on other sites

Może znowu wina jakiegoś wadliwego opcom. Niedawno na forum był przypadek, jak użytkownik przez opcom unieruchomił sobie auto, chcąc dołożyć tempomat.

A może przypadkiem wylogowales któryś moduł?

Edited by kupier
Link to post
Share on other sites

raczej będziesz musiał jeszcze dołożyć czujnik wejsca sprzęgła. Aby auto nie podbijało obrotów po wciśnięciu sprzęgła.

Daj znać.

Link to post
Share on other sites

Ale nie tylko, w xer czujnik ogranicza obroty po wcisniecu sprzęgła. Ale jak u Ciebie go nie było fabrycznie, auto może się zachowywać inaczej. Ciekawy jestem daj znac.

Wszystkie z18xer z manualna skrzynia mają czujnik.

Link to post
Share on other sites

Przy zestawie pedałów które kupiłem jest wpięta wtyczka z obciętymi kablami. Myślałem, że to sygnał do tempomatu. Muszę się dowiedzieć gdzie to podpiąć.Jakieś sugestje ?

Link to post
Share on other sites

Dzięki. U mnie w miejscu ze zdjęcia nr. 1 gdzie widać szary kabel było wolne miejsce. Rozumiem, że tam ma być właśnie wpięty ten szary kabel od czujnika.

Edited by Marcin 4g
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP