Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

mati19

Wymiana reduktora lpg

Recommended Posts

Witam mam do wymiany reduktor, ponieważ puszcza gaz podciśnieniem. Nie decyduje się na regeneracje ponieważ już troche na lpg przejechałem więc wole go wymienić na nowy. Obecnie mam reduktor BRC genius mb. Jeden gazownik wycenił mi wymiane na taki sam na 670zł, natomiast jeśli kupie go sobie sam ok. 350zł nowy to wtedy sama robota 100zł. Inny gazownik powiedział że nie wymieniają na taki reduktor tylko na jakiś z firmy STAG i wycenili na 500zł wymiane. Sprawdzałem że reduktory Stag'a są nawet o połowę tańcze od BRC a wiele osób twierdzi że są lepsze. I teraz mam pytanie jaki reduktor polecacie i czy można samemu sie pobawić z wyminą czy raczej tylko gazownik zostaje? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stag tanszy o polowe o BRC ? To na jakie ty reduktory patrzysz ? Chyba te z najnizszej polki , reduktor musi byc dobrany do silnika , wtryskow Lpg  a nie jaki mi sie chce  jesli to ma dzialac jak nalezy .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie pamiętam nazwy o jakiej mówili dokładnie. To jaki reduktor polecacie do Vectry C 2.2 147km? Wymiana tylko i wyłącznie u gazownika?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Nie koniecznie , kwetia co masz za instalacje , jakie wtryski ? Sterownik ? A tak na marginesie do silnika 2,2 reduktor za 670 zl ? To ladnie chca Cie skroic .

Jaki dokladnie masz ten reduktor ? BRC genius mb 1200 czy 1500 ? ile lat ma ? bo sa jeszcze dwa rodzaje starego i nowego typu .

Edited by ost32v6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli reduktor BRC to pewnie reszta instalacji też. Znając reduktory staga, w tym silniku powinien dać radę zwykły r01 czarny do 150KM. Jest tylko kwestia zamocowania czujnika temperatury. W BRC jest inny niż w stagu. Poza tym zostaje jeszcze ustawienie takiego samego ciśnienia jak na starym reduktorze i wszystko powinno śmigać

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reduktor to BRC Genius Mb 1500 zakładany był w 2014r. przejechane na nim ok 150tys. Pozostałe elementy również BRC: wielozawór BRC 225/630/30, sterownik brc sq 24 my11

Share this post


Link to post
Share on other sites

To wybrac ten sam który miałem czy coś ze Staga? Da sie ustawic cisnienie samemu czy trzeba do gazownika pod komputer? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Będzie jeździł i na tym i na tym. Jaka jest różnica już napisałem. Do gazownika jechać nie trzeba, ale kabelek i kompa trzeba mieć bo przecież trzeba jakoś sprawdzić ciśnienie, chyba że dorobisz sobie manometr, ale to bez sensu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaz na butli trzeba zakręcać? A jaki program do tego będzie potrzebny? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Program wybierasz do swojego sterownika. Podobnie jak kabelek

Please login or register to see this link.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...