Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Problem z temperaturą i z gazem


Recommended Posts

auto opel signum 2.0t 175km

nowo wymieniony termostat a temperatura dochodzi do 75 stopni i tak się utrzymuje 

Wymieniłem także czujnik temp spalin po 2 tygodniach błąd wyskoczył na nowo 

Założyłem niedawno lpg i przy większych prędkościach auto nie dostaje gazu zastanawiam się czy może być to spowodowane temperatura lub jakiś związek ma ten czujnik

reduktor założony ac ro1 250 

Może ktoś miał podobna sytuacje ??

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Jesli dobrze rozumiem to problem z temperaturą był od momentu założenia gazu?? Bo jeśli tak to moze źle zrobiona instalacja. Miałem podobny problem z gazem jak dostawał trochę w pędzel to przechodził mi na benzynę wina była podpięcie parownika w układ wodny (był podłączony na duży obieg)

Link to post
Share on other sites

Nie. Problem z temperatura był już wcześniej tzn. Wskaźnik pokazywał około 85 stopni cały czas. Wymieniłem  na nowy i od tego momentu zaczął pokazywać cały czas około 75 stopni. Kilka tygodni po tym założyłem lpg, pojeździłem trochę i na kontroli gazu (po przejechaniu 1000 km ) mówiłem ze przy 4,5 tys obrotach gaz po prostu nie dochodzi. Nie przełącza mi na benzynę ale tak jak by gazu nie dostawał bardziej . Gazownik mówił ze na kompie pokazuje mu wszystko okej i ze może to być przez termostat albo przez czujnik nwm czy mnie zbywa czy serio wszystko jest okej z jego strony

Link to post
Share on other sites

Jak dobrze widzę to mas wpiety do nagrzewnicy u mnie jest podobnie i wszystko funkcjonuje. Hymm tak wyglada jak by termostat nie trzymał

Wysłane z mojego ASUS_Z01HD przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites

Za montaż tych wtrysków już powinien wisieć na jajach. Jaki problem sprawdzić temperaturę gazu i reduktora po bytowaniu? Stawiam na to że instalacja jest regulowana na oko, stąd problemy

 

P.S.

Po cholerę montować reduktor z wyjściem fi16 i za chwilę redukować go na 12mm? Ten gazownik ma chyba poważne problemy z myśleniem

Link to post
Share on other sites

No kwestia wtrysku nie chciałem komentować u mnie są pod plastikową osłoną i nie widać ich. Ale to "kosmetyka"problem jest z temperaturą silnika i na tym sie trzeba skupić bo te silniki to spokojnie mają 85-90'C

 

A kolego z kąd jesteś może coś ktoś w okolicy na forum pomoże

Pisałem ci na pw żebyś dał numer kom. To byśmy coś ustalili raz dwa

Link to post
Share on other sites

Nie chodzi tu o estetykę tylko o jakość działania. Można tam wsadzić wtryski na 5x krótszych wężykach co zaowocuje zupełnie inną kulturą pracy silnika. Póki co nie wiadomo czy problemem jest niedogrzane silnika i reduktora czy zwykła regulacja instalacji "na oko". Sądząc po montażu stawiam prędzej na drugie bo znam przypadek tego silnika który pracuje w takich właśnie temperaturach i śmiga bezproblemowo, mało tego ma zrobiony stg1 i reduktor AC r01 czarny, czyli teoretycznie do 150KM na zasilaniu 6mm

Link to post
Share on other sites

Ło panie takiego wrzutu to nawet BRC nie robi. Brawa dla montażysty.

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites

U mnie wygląda to tak i jest dobrze ale jak gazol robił powiedziałem ze ma ogarnąć to co jest żeby nie korcilo mnie do tuningu a dzisiaj żałuję :(ed78033b2c8df8d9fce75eac91475532.jpg1967376b5ad259907642b6fc49e29dde.jpg808fa028736fa7d9849cb0e6cb321163.jpg84728ad57348b834682807cfcd122f98.jpg

Wysłane z mojego ASUS_Z01HD przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites

Poprawiałem instalację po druciarzach w tym silniku i na chwilę obecną jest podobnie jak u ciebie, z tym że reduktor bym kme tur a został podmieniony na czarny AC r01 po małej przeróbce, a wtryski barracudy 130. W tej chwili działa wzorowo na stg1. W planach jest zasilenie wtrysków z 2 stron, zmiana kolanka wyjścia gazu z reduktora na fi16 i pociągnięcie 8mm od butli (wielozawór extra już jest). Myślę, że 240-250KM powinien ogarnąć

Link to post
Share on other sites

Mówiłem gazolowi o barakudach ale powiedział że potem jest problem z reklamacja ze musiał by mi wyciągać i mój wysyłać na reklamacje i czekać nawet 2-3 tyg i tym mnie przekonał a przy tych wymienia na nowe bez gadania

Wysłane z mojego ASUS_Z01HD przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites

Wiesz co nie wiem jutro zobaczę i ci powiem. Jesli chodzi o mój rejon (powiat brzeski.koło Opola)to gazol jest pierwsza klasa nawet jak był jakiś problem to jechałem i robił. kompa podłączył i zawsze z uśmiechem. Dzisiaj polecam go każdemu jak by to powiedzieć mówisz co chcesz i robi doradzi co było by lepsze a w moim przypadku to zawsze miał racje. A gaz stoi na techu

Wysłane z mojego ASUS_Z01HD przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites

Jeśli tech to pewnie wtryski yeti. Widać że montaż wtrysków prawidłowy. Szkoda tylko że nie ma mocniejszego reduktora z większym zasilaniem i podłączenia wtrysków z obu stron. Nie byłoby problemu z dorzuceniem kilku KM

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP