Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Recommended Posts

Cześć wszystkim, mam taki temat, jakiś czas temu padła mi skrzynia Vectra B, 2.0 benz, skrzynie kupiłem używkę. f23. Było to w listopadzie, po wymianie, także sprzęgła i wysprzęglika wszystko śmigało, aż do piątku 1f642.png:) na parkingu wrzuciłem wsteczny i kiedy chciałem wrzucić 1, bieg nie chciał wskoczyć ( tym razem nie było żadnego zgrzytu, poprzednim razem był), ale jednak gdy silnik wyłączyłem biegi wchodziły, pod autem zauważyłem delikatny wyciek. Poprzednio gdy na holu auto leciało do domu (na włączonym silniku) coś mocno chrupnęło i zablokowało koła i olej wyleciał cały, tym razem zaciągneliśmy na wyłączonym i jakoś dojechaliśmy bez większych historii, tym razem też coś zaczęło wariować z elektryką, bo jak chciałem go włączyć to tak cykał jakby jakieś zwarcie się robiło (stawiam, ze aku padł i się choinka jakaś zrobiła). Ktoś jakiś pomysł?? Czy ponownie nie obędzie się bez wymiany skrzyni? Mechanizm różnicowy padł?? Coś da się jeszcze uratować w niewielkich pieniądzach czy lepiej dać sobie spokój?? Z góry dzięki za wszystkie podpowiedzi

Link to post
Share on other sites

Tak, wciska się lżej. Teraz tak sobie myślę, że faktycznie to może być wysprzęglik tak jak mówisz. Kupiłem nowy co prawda, ale Valeo, ostrzegano mnie że może długo nie pochodzić.

Link to post
Share on other sites

No bez rozbiórki się nie obędzie w takim razie. A czy możesz polecić jakąś firmę żeby ten wysprzęglik kupić? Bo chyba używki to lepiej nie.

Link to post
Share on other sites

Kupisz tanio pojeździsz krótko,więc tanio nie będzie opcje poniżej 250 za wysprzęglik bym sobie darował,zależy ile masz zamiar autem jeszcze śmigać. 

W vb padł mi wysprzęglik kupiony został valeo koszt 380 w 2013r i działa do dziś

A pompka wysprzęglika nie cieknie?

Sprawdź jeszcze pompkę

Link to post
Share on other sites

Też kupowałem Valeo wysprzęglik (nowy, rzecz jasna) w listopadzie, dałem za niego wtedy 265. Co do pompki to jeszcze nie wiem, bo wgl jeszcze tego nie ruszałem. Tyle co próbowałem powajchować biegami, sprzęgło miękko wpada a biegi nie wchodzą.

Link to post
Share on other sites

A płyn ze zbiorniczka wyleciał cały czy coś zostało?

Link to post
Share on other sites

Wyciek z jakiego miejsca?

Jak mi padł wysprzęglik to wyciek był spory w zbiorniczku wiele nie zostało.

Nie zaszkodzi sprwdzić lub ewentualnie  wymienić pompkę wysprzęglika nawet używkę oryginał z jakiegoś szrota dorwać

Edited by Rysu
Link to post
Share on other sites

Mi jak padła pompka to ubytku praktycznie nie było, po prostu sprzęgło było zapowietrzone i nie wysprzęglało.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP