Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
ZenekOk

Kierownica po wymianie drążków

Recommended Posts

Po obustronnej wymianie drążków kierowniczych razem z końcówkami drążków kierownica jest przekręcona (minimalnie, ale jest) w lewo. Nowe końcówki na drążkach wkręcałem z jednakową ilością obrotów jak wykręcałem stare. Nie byłem pewien wcześniej czy trzeba, więc przed całą operacją zablokowałem kierownicę. Mimo wszystko nie trzyma poziomu przy jeździe na wprost.

Czy dobrze myślę, że trzeba lewą końcówkę odkręcić (wydłużyć odległość od przekładni), a prawą dokręcić (skrócić odległość do przekładni) by w ten sposób kierownica wróciła w centralną pozycję? Przy niezablokowanej kierownicy?

PS. Wizyta w zakładzie i robienie zbieżności jest w planie ale chcę wiedzieć gdzie popełniłem błąd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Błędu nie popełniłeś wystarczy że na drążku gwint zacznie się dwa milimetry wcześniej i całe obliczanie obrotów idzie w po... Ja ustawiałem na sznurek ale tylko żeby przejechać na zbieżność bo ci zjedzie opony

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Panie jedź na zbieżność,perfekcyjnie na oko nie ustawisz.

Końcówka końcówce nie równa mogą się różnić między producentami części.

Edited by Rysu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zbieżność w zakładzie będzie robiona, ale zastanawia mnie jakim cudem doszło do skręcenia kierownicy skoro była zablokowana. Liczyłem się z utratą zbieżności kół ale nie z przestawieniem centry kierownicy. Stare końcówki niestety nie były jednakowe, ale drążki były.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie ma co gdybać,trzeba ustawić zbieżność i będzie cacy.Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zbieżność ustawiona, trochę to trwało bo teraz kolejki chyba tylko do fryzjera są dłuższe. Kierownica po robocie jest prosta.

Z innej beczki, ktoś kto wymyślił opaski zaciskowe Oetikera na gumy przy przekładni powinien się smażyć w piekle za to. Tego mu życzę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...