Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

!Pomocy! Vectra benzyna 2.2 Direct 2008 Cosmo.Sedan


Recommended Posts

Dobry wieczór,post jest wart wymiany silnika 2.2 direct benzyna,której chcę uniknąć,do rzeczy.Pięcioro mechaników próbowało rozwiązać problem z silnikem w mojej vectrze.Cała piątka się poddała i stwierdziła że nie potrafi naprawić problemu.Silnik przechodzi w tryb awaryjny,czujnik na listwie wtryskowej nowy nie pomaga,komputer nowy nie pomaga,cewka zapłonowa wymieniona,świece również,pompa paliwa przy silniku nowa,nie rozwiązuje problemu trybu awaryjnego.Wiązka kabli ,kabelek po kabelku przejrzane nie znaleziono uszkodzeń,nadal włącza się tryb awaryjny silnika,łańcuszki rozrządu wraz z czujnikiem położenia wymienione.Na komputerze pokazuje podczas diagnostyki że ciśnienie i reszta parametrów prawidłowa mimo tego po odpaleniu silnik wchodzi w tryb awaryjny....Proszę o pomoc,może ktoś miał taki sam przypadek jak mój...?Za wszelką pomoc z góry dziękuje czekam na wasze sugestie i propozycje rozwiązania problemu.Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Jaki numer błędu powoduje w wejście w tryb awaryjny? Czy to jest sprawdzone?

 

Link to post
Share on other sites

Tak były sprawdzane,teraz pojawią się wypadanie zapłonu(nowa cewka zapłonowa,nowe świece),ciśnienie paliwa (nowe pompy zamontowane w baku i silniku obie sprawdzone podają ciśnienie prawidłowo). Pomimo tego silnik nadal przechodzi w tryb awaryjny.

Link to post
Share on other sites

Kolega @modrzey pytał o nr błędu. Napisz jaki/e masz nr, to będzie łatwiej Kolegom coś doradzić.

Link to post
Share on other sites

Wygląda na pompę wysokiego ciśnienia, a w tym silniku to częsta przypadłość. Na forum jest parę tematów. Wpisz wyszukiwarce na górze P1191, to poczytasz.

Link to post
Share on other sites

Czy regulator jest z 2011 roku lub więcej?

Link to post
Share on other sites

Sęk w tym że obie pompy w baku i przy silniku są nowe i mają ciśnienie prawidłowe,i podobno mechanik z technicznych rzeczy zrobił wszystko co mógł i konsultował się z innym ludźmi w tym z tymi co zajmują się oplami wiele lat i oni wszyscy twierdzą że taki przypadek widzą pierwszy raz . Toż to nie jakaś magia gdzieś musi leżeć przyczyna tego wszystkiego.

Link to post
Share on other sites

Regulatory lubią się zacinać i wtedy jest p1191

Link to post
Share on other sites

2005 rok regulator,jak auto wróci z wymiany szyby to mechanik jeszcze raz podłączy program i sprawdzi kolejny raz te błędy i mi wyśle.Dziś sprawdził wszystkie bezpieczniki i wszystkie czyste i sprawne.Nadal przechodzi tryb awaryjny. Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Co to jest za "nowy" regulator skoro jest z 2005 roku? :D

Może pompa wysokiego ciśnienia też jest nowa i jest z 2004 roku?

Link to post
Share on other sites

Pewnie "nowa" znaczy używana. Albo mechanicy tak twierdzili, że coś wymienili.

Link to post
Share on other sites

Tak to dlaczego zrezygnowali z wynagrodzenia za poświęcony czas na wymianę wszystkiego.Otwarcie się przyznał że nie wie co się dzieje i nie chce odemnie pieniędzy,najzwyczajniej rozkłada ręce.

Link to post
Share on other sites

Tylko dlaczego jest taki wysyp pytań do nas: co robić? A, żeby ktoś wcześniej zapytał, przed oddaniem na co zwrócić uwagę, o co zapytać, poczytać. To kuźwa nie. Tematy są takie, że odebrałem od mechanika, a u nas szukają pomocy. Ja bym z chęcią pomógł, ale zdalnie to mogę ułożyć pasjansa, a nie zrobić samochód

Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, lemczyk napisał:

na wymianę wszystkiego

A masz chociaż faktury, zdjęcia cokolwiek na to co Ci zmienili ? Kolego nie obraź się, ale ktoś fizycznie nie ogarnął, a mamy pomóc wirtualnie? Poza tym powyżej masz wskazówki

Link to post
Share on other sites

Rozumiem,ale przed oddaniem wyglądało to na typową usterkę,wymieniono to co pokazywały błędy. A ja pracując za granicą mogłem tylko oddać go i liczyć na standardową usługę. A tu auto ponad miesiąc w warsztacie wymienione prawie wszystko prócz wtrysków a tryb awaryjny nadal obecny. A ja nie mam nikogo kto by mi pomógł i z niby przeciętnej awarii zrobiło się coś z czym sobie nie radzi parę osób.... Ja siedzę za granicą i chcę tylko to naprawić i na wszystkie rzeczy wymienione są paragony .Nie zapłaciłem za usługę a tylko za części do tej pory.

Link to post
Share on other sites

Wygląda na typową robotę ASO. Wymieniają wszystko po kolei aż się uda.

Link to post
Share on other sites

Ja rozumiem że rozkłada ręce. Nie każdy musi się na wszystkim znać. Pytasz tutaj. Oczekujesz odpowiedzi. Jaki jest błąd nadal nie wiemy.... Wydaje mi się że warsztat wie co robi. Nic nie zrobił, nic nie chce, po co brać się za directa to jest fakt. Skoro nadal nie wiesz jakie numery błędów występują to nie ma sensu tutaj rozmowa.

Link to post
Share on other sites

Błędy możesz sprawdzić https://opel2015.wordpress.com/2015/11/29/kody-obd2-jezyk-polski/

Jeśli tyle wymieniłeś i ECU też, to wygląda, że może gdzieś wiązka czy jakaś wtyczka ale gdybam. Niech mądrzejsi się wypowiedzą.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP