Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Wadliwe działanie 1 i 3 bieg wentylatora chłodnicy!!! Działa tylko 2


Recommended Posts

Witam, moze i Ty mi pomozesz mam problem z Vectra C przedlift 1.8 122km bład wentylatora 1 i 3 bieg wentylatora chłodnicy wadliwy tyle na kompie  😞 2 bieg tylko chodzi jak sie auto zagrzeje 😞😞😞 ale znowu w kompie test wentylatorow 1 i 2 i 3 działa normalnie   🤦🏻‍♂️

Link to post
Share on other sites

sterownik silnika najprawdopodbniej ale zazcac tzreba od sparwdzenia wiazki i podmiany rezystora

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Witam, 

Mam podobny prloblem w VC 1.8 122km. U mnie wystepują błędy na z każdego biegu wentylatora nie wiem od czego to zależ. Robiłem test opcomem i niestety żaden bieg się nie uruchamia. Wiatrak sprawny bo na włączanej klimie w opcomie cały czas jest aktywny 1 bieg a 2 włącza się co jakiś czas. Problem występuje jak auto osiągnie temp. ok 90 stopni , ale tutaj też jest problem bo auto łapie temp na postoju do ok. 80 stopni później jak ruszę autem spada do 70 i tak naprawdę po jakichś 20 minutach jazdy mam 85 stopni jak jest ciepło na zewnątrz. Opcom wskazuje tą samą temp co zegar. Zastanawiam się czy nie jest uwalony czujnik temp. ale obserowawłem jego napięcie to wraz ze wzrostem temp. jest spadek napięcia. Przy 80 stopniach napięcie wynosiło 1.85 V. Wracając do wentylatora i biegów. Podawałem z akumulator minus na poszczegolne biegi i tak 1 i 2 się załączył 3 nie. Rozebrałem moduł (rozciąłem tam gdzie są przekaźniki) i okazało się że jeden z przekaźników miał słaby styk (akurat ten odpowiadający za 3 bieg). Jutro sprawdzę czy podając mase na 3 bieg wentylator rusza. Moje wnioski są takie myśle że jest jakiś problem między połączeniem z ECU do modułu. Wiązki jeszcze nie sprawdzałem. Trzeci temat jest taki że od jakiegoś czasu pojawia mi się żółta kontrolka oleju. Sprawdzałem bagnetem poziom oleju 5 min po zgaszeniu i jest ponad 3,5 tej przedziałki. Tutaj pytanie ile tego oleju ma być na tym bagnecie ? Wiem że te ecoteki lubią pić olej auto mam od 2 miesięcy i troche mnie to zmartwiło. Olej do wymiany wg. tego co zapisał poprzedni właściciel za 1,5 tyś km. wymieniany był co 10 tyś. GM 5 w 30 dexos 2.

 

P1481 - Obwód wentylatora 1 stopień regulacji Wadliwe działanie
(06)  - Nie występuje

P1483 - Obwód wentylatora 3 stopień regulacji Wadliwe działanie
(06)  - Nie występuje

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP