Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Opiłki w płynie hamulcowym


Recommended Posts

Przy odpowietrzaniu tylnych hamulców zauważyłem bardzo drobne opiłki w starym płynie. Sądzicie, że jest się czym martwić, czy to raczej normalne?

Dzisiaj dokupię jeszcze litr płynu i wymienię cały. Nie wiecie ile płynu mieści się w zbiorniczku między minimum a maksimum? Dorobiłbym sobie korek na sprężarkę i zmieniał bez pompowania hamulcem. A wtedy musiałbym pilnować, aby za jednym razem nie upuścić więcej niż mam w zbiorniczku.

Link to post
Share on other sites

Dzięki, zamówiłem litr tego ATE i wymienię w całym układzie, bo teraz wlałem jakiś tani tomex, który dostałem w lokalnym sklepie.

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, DamianSig napisał:

Płyn polecam ate typ200 

A nie wystarczy Ate SL 6  dedykowany pod ESP ?

Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, pietros napisał:

Przy odpowietrzaniu tylnych hamulców zauważyłem bardzo drobne opiłki w starym płynie. Sądzicie, że jest się czym martwić, czy to raczej normalne?

Pewno z zaciskow te opilki.Jak jest ich duzo to trzeba sprawdzic co sie zuzywa.

Link to post
Share on other sites
9 minut temu, DamianSig napisał:

Typ 200 jest odporniejszy na temp 

Do klekota 150KM plyn hamulcowy Racing Quality 👍 

Link to post
Share on other sites
14 minut temu, matoslaw napisał:

Do klekota 150KM plyn hamulcowy Racing Quality 👍 

Cena nie zabija a nawet jak straci właściwości bo ktoś zapomni zmienić lepszy od standardowego 😁

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, DamianSig napisał:

Typ 200 jest odporniejszy na temp 

Chyba chciałeś napisać że ma wyższą temperaturę wrzenia czyli 280 st. tylko przerost formy  do zwykłego dupo wozu ;)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP