Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sheeby

Z20NET ocena instalacji.

Recommended Posts

Jak w temacie , oraz co trzeba było by zmienić jak bym zdecydował się podnieść moc załóżmy do 210-220 koni.

Please login or register to see this attachment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co tu niby mamy oceniać ?

LPG to nie tylko podzespoły one są drugorzędne. Najważniejszy jest poprawny montaż i ustawienia. Reduktor jaki tako a wtryski na styk.

 

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Wrzucę potem zdjęcie z pod maski to wypowiesz się jak według ciebie jest to zamontowane ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teoretycznie podzespoly powinny dac rade. A sama instalacja pod maska nie ma znaczenia - no chyba że ktos jest estetą. Wazne aby bylo dobrze wystrojone i dobbrze dzialalo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jednak powiedziałbym że ma znaczenie jak i co jest zamontowane

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Tu się akurat nie zgodzę. Miałem wcześniej (VC 1.8) zamontowane LPG przez partaczy - wtryski leżące na pokrywie zaworów, różne średnice wężyków etc. Co chwila check i problemy z instalacją. Teraz mam w 2.0T zamontowane przez TurboLPG i problemów z gazem żadnych. Instalacji nie widać. Nie wyobrażam sobie, co by było jakby wtryski położyć na deklu w 2.0T - tym bardziej w chipowanym. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

W niemodowanym potrafi jeździć. Byle jak, ale jeździ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Pisalem o estetyce a nie prawidłowym montażu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Jedno z drugim powiązane ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Nie chce filozofowac ale to czy reduktor jest schowany albo czy przewody sa ukryte to nie ma znaczenia. Ważne aby wszystko dobrze działało i było założone odpowiednio. Mnie nie robi różnicy czy po otwarciu maski widać ze mam gaz czy nie. A nawet mając części na wierzchu jest łatwiej z serwisem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego

Please login or register to see this link.

Ty tak na poważnie ? I jak widzę w avatarze masz 2.0T. Zostało Ci tylko życzyć bezawaryjności i mniejszych problemów

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kilka osób pisze że estetyka idzie w parze z prawidłowym montażem a ten dalej swoje.


Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Nie wiem, czy na codzien uzytkujesz 2.0t - ja tak. W przypadku 2.0t estetyczny montaz = prawidlowy montaz. Nie wyobrazam sobie polozonej listwy wtryskowej na deklu zaworow. Po 1sze temp. Po 2gie serwis chociazby cewek, swiec. Po 3cie wyglad jak od Mietka ze stodoly. Mam porownanie dzialania instalacji od partaczy (vc 1.8 i ciagle bledy), jak i od fachowcow (2.0t w turbolpg). Podzespoly, montaz i wystrojenie. Uturbiona benzyna to nie takie hop siup.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze wam się chce pisać. Zakładać gdzie popadnie jak popadnie i uczyć się na błędach 👍 Oczywiście słono płacąc za wszystko. 
 

W przypadku lpg oszczędza się na tankowaniu nie zakładaniu 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tam mam na deklu położone i żadnych ale to żadnych problemów od 5 lat, jednak zakładałem w jednym z najlepszych w regionie. Dzisiaj się dowiedziałem że estetyka idzie w parze z jakością :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie. Temat LPG ogólnie znany. Tu mamy coś oceniać ale nie mamy co bo brakuje zdjęć.
Więc proponuję poczekać na zdjęcia i zakończyć zbędna dyskusje

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Bo nie wiesz jak będzie kiedy będzie poprawnie. Załóż wtryski na 3cm wężykach, zrób wkrętki pod obpowiednim kątem i wystrój na korekty i na afr a zobaczysz różnicę w pracy silnika i reakcji na pedał gazu. Może estetyka nie równa się prawidłowemu montażowi, ale tak się składa że jeśli ktoś przywiązuje wagę do estetyki, stara się też zmontować i wystroić wszystko jak powinno to wyglądać. Jeśli montuje jak "dla obcego" to i prawidłowość montażu i estetyka zostawią wiele do życzenia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...