Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
lukaszj8311

Wpięcie reduktora

Recommended Posts

Witam jestem posiadaczem Vectry c 1.8 122 km 2005r i mam pytanie jak najlepiej wpiąć reduktor w uklad chłodzenia szeregowo przed nagrzewnica czy równolegle na trojnikach. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam reduktor wpięty równolegle do nagrzewnicy. Ostatniej zimy nie miałem problemów z późnym załączeniem LPG (temperatura przełączenia ustawiona na 30 stopni) czy też ogrzewaniem. Po ok. 7-8 minutach (stanie w korku) od startu silnika jednocześnie pojawia się ciepłe powietrze + przełącza się u mnie gaz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...