Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Ściąga na prawą stronę, tnie oponę, geometria ok


Recommended Posts

Cześć, potrzebuję pomocy bo już zgłupiałem.

VC 150KM, IDS- ściąga w prawą stronę, prawa przednia opona ścięta od strony silnika.

Geometria i zbieżność ok, sprężyny, łożyska i poduchy amorów i wahacze zmienione, zaciski po regeneracji, klocki zmienione, luzów w zawieszeniu brak.

Macie jakieś pomysły? Jest możliwość, że wina leży w kompie? Pomysły mi się skończyły a przyjemności z jazdy nie ma bo ciągle muszę kontrować w lewą stronę.

Dzięki za sugestie.

Link to post
Share on other sites

Jedź jeszcze w inne miejsce na sprawdzenie geometrii. Różnie bywa z tymi pomiarami, a ściąganie w prawo i prawa opona ścięta od wewnątrz świadczy o tym że prawdopodobnie te koło jest źle ustawione

Link to post
Share on other sites

Jak staniesz na równym, wyprostujesz kierownicę, przejdziesz przed auto to nie widać różnicy? Przy tak drastycznej zmianie powinieneś gołym okiem dostrzec rozbieżność.

Link to post
Share on other sites

Pytałem z tego względu, że jak ja pojechałem na geo, to mechanik od razu zapytał czy było tył robiony, bo tam śruby zapiekają się i często trzeba nowe, bo się uwalają. Ale ja byłem po robocie tyłu. Pytanie czy u Ciebie faktycznie coś robili czy tylko przód

Link to post
Share on other sites

obstawiałbym albo tył albo wahacze przednie. Wiem, że pisałeś,, że wymieniane, ale pytanie na jakie. Kiedyś czytałem, że ktoś właśnie miał przez przedni wahacz problem. Wstawiałeś oryginał czy zamiennik? 

Link to post
Share on other sites

Nie wiem co doradzić. U mnie wszystkie tylne tuleje wyszły przy wymianie amorów i sprężyn, a parę dni wcześniej byłem na przeglądzie i nic nie wyszło. I zaś ponowna robota ;)

Takie OT. Trzeba jednak znać dobrego mechanika i mieć samemu jakieś pojęcie. Na każdym szczeblu od sklepikarza do mechanika, trzeba pytać i dociekać.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP