Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

trojan333

VC 2.2 DTI nie odpala

Recommended Posts

Witam. Mój problem polega na tym że wymieniałem ostatnio przewody hamulcowe i musiałem zdjąć bak jak i przewody paliwowe i jak wiadomo po ponownym montaż układ był zapowietrzony. Odpowietrzałem w ten sposób że zassałem paliwo z przewodu zasilania, potem zalałem filtr, a następnie przewód zasilania do samej pompy. Po kilku próbach odpalił i jedyne co to wjechałem do garażu. Po dwóch dniach odpalił bez problemu przejechałem kilkadziesiąt metrów na podwórko, zgasiłem i gdy po kilku godz chciałem zapalić to znowu nie chciał i jakby był zapowietrzony. Potem znowu postał i zapalił, chodził chodził normalnie zgasiłem i gdy chciałem od razu zapalić znowu d***. Co to może być? Dodam że gdy mówię że nie chce zapalić teraz to wygląda to tak że odpala od razu na pół sekundy i gaśnie, a nie że kręci kręci i nie łapie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Czy świeci się auto z kluczem? Zapowietrzyłeś go. Odpowietrz prawidłowo. ssaj przez wąż powrotu z  pompy.

Edited by modrzey

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie świeci się. Teraz zauważyłem bardzo dziwną prawidłowość, dzisiaj po nocy chciałem odpalić i to samo, czyli zapala na dosłownie ułamek sekundy i gaśnie sam (trzymanie gazu w podłodze nic nie daje), ale kiedy na wbitym biegu przekręcę rozrusznikiem i samochód na rozruszniku ruszy się dosłownie kilka centymetrów to potem odpalił normalnie, wczoraj miałem to samo i taki sam efekt. No i zapowietrzony raczej nie jest bo jak odpaliłem teraz to chodzi wzorowo no i mam też pozakładanie przezroczyste przewody na zasilaniu i powrocie pompy więc widziałbym jakieś bańki powietrza. Czyżby jakaś elektroniczna usterka? Może jakiś czujnik?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To skoro już chodzi to znaczy, że na szczęście Twoje się odpowietrzył.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co z tego że odpowietrzona jak ciągle ten sam problem..

Share this post


Link to post
Share on other sites

A czy w tym motorze nie było problemów z nieszczelnością trawersów? I dlatego sie zapowietrza.

Temat poruszany był na forum. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...