Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Immortal

Vectra c 3.2-LPG, problemy z odpalaniem

Recommended Posts

Witam ,  posiadam  opla vectre c, gts, 3,2 , 2003 rok, gaz  STAG Premium -6, założony w 2013 roku, od około roku czasu borykam się z problemem odpalania silnika, dzieje się to gdy autko postoi całą noc, dzień lub dwa, po czym odpala za drugim lub trzecim razem, silnik dławi się, tak jakby nie dochodziło paliwo, potem gdy już jeżdżę cały czas, wyłączam silnik na godzinkę dwie to odpalam bez problemu, a po dobie lub dwóch dalej to samo. Natomiast gdy przełączę ręcznie na benzynę i jeżdżę tylko na benzynie, to autko odpala za każdym razem normalnie czy postoi dwie godziny czy też dwa dni, a gdy tylko zacznę jeździć z powrotem na gazie, wówczas znowu po dniu lub dwóch dniach autko odpala za drugim lub trzecim razem. Sprawdzałem u mechanika oraz u gazownika, nic nie wykryli, niby wszystko jest ok, zastanawiam się nad wymianą parownika oraz wtryskiwaczy gazu, może by to pomogło, bo w końcu sześc lat już jeżdżę na gazie, wiec może te rzeczy się po prostu wyeksploatowały, co w rozmowie  nie wykluczał gazownik.  Proszę o jakieś porady, informację, sugestie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To, że 6 lat jeździsz na gazie, to nic. Może sterownik LPG albo reduktor przepuszcza. Zapytaj Kolegi cichy117

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do tej pory byłeś u mechanika i druciarza. Jedź do gazownika to ci ogarnie. Reduktor i wtryski mogą być przyczyną. Jeśli chcesz sam to sprawdzić to nie ma wielkiego problemu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Witam, możliwe to co rzeczesz o mechaniku i druciarzu......😎 , ale poprosiłbym o małą podpowiedź co Kolega miał na myśli  ,,sprawdzić to samemu,, ?

Edited by Immortal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reduktor sprawdzisz zdejmując wężyk podcisnienia i wlozeniu go do naczynia z woda zaraz po zgaszeniu silnika gdy pracuje na lpg. Jak pójdą bąbelki to masz winowajce. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wtryski też można sprawdzić w ten sposób. Możesz też po zakończeniu jazdy odkręcić wąż idący do wtrysków tak żeby zleciał cały gaz. Jeśli po tym problem ustąpi to wina wtrysków, ale najpierw sprawdź reduktor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, dzięki Panowie, także biorę się za sprawdzanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...