Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

erbb66

Z30DT problem z klapami, błąd p1110

Recommended Posts

Witam
Potrzebuje speca lub dobrej wskazówki do z30dt.
Mianowicie mam problem z błędem P1110-62 czyli nastawnik klap zablokowany w pozycji otwartej, bank 1.
Wiec po kolei:
Kolektory wyczyszczone, nastawniki obydwa sprawne, klapy ręcznie chodzą jak nowe.
Vaccumpompa daje idealne podcisnienie ktore dochodzi do zaworka podcisnienia a ten z kolei powinien przekazywać podcisnienie do nastawników.
Niestety ale po odpaleniu silnika, nastawniki podnoszą sie do samej góry i po 3 sekundach opadają w skutek braku podciśnienia. Zaworek nie podaje go dłużej niz kilka sekund i wyskakuje check.
Zaworek wymieniony na nowy lecz problem pozostał.
Odpialem kostke od zaworka, zmierzyłem napiecie i jest 12V wszystko ok.
Ale po podpięciu kostki masa sie gubi i w ten sposób zaworek zostaje bez sterowania i klapy nie działają.
Gdzie szukac przyczyny, co innego ma wyplyw na to?

A może tak ma to działać a cos innego świruje? 

Liczę na pomoc
Pozdrawiam

Please login or register to see this attachment.

Please login or register to see this attachment.

Please login or register to see this attachment.

Please login or register to see this attachment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jak gubi masę to zrób nową masę np od akumulatora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakby to bylo takie proste to juz bym tak zrobił. 

Niestety ale jak podam mu mase to wchodzi na wyzsze obroty bo caly czas daje max podcisnienie, zaworek musi sam sterowac a tak sie nie dzieje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...