Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

tnbdisco

Z18XE gaśnie na zimnym silniku

Recommended Posts

Witam. 1.8 122km z gazem. Na zimnym silniku na biegu jałowym obroty spadają tak nisko, że auto gaśnie. Na rozgrzanym silniku wszystko wraca do normy. Dodam że na niskich obrotach z okolic silnika dobiega dość głośny nieregularny stukot. Słychać to bardzo dobrze w środku, po wyjściu z auta nic nie słychać 😂. Ktoś kiedyś zwrócił moją uwagę na katalizator ale kompletnie się na tym nie znam. Jedyne co zrobiłem to wyczyściłem przepustnicę. Silnik nie ma zaworu EGR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spróbuj pojeździć na samej benzynie i napisz czy są zmiany

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciekawe czy nie przepływomierz albo czujnik temperatury powietrza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok. Jeżdżę na benzynie zobaczymy czy do wymiany nie jest przypadkiem gazownik. Jeszcze dopytam. Czy te obroty nie trochę za niskie? Bieg jałowy bez obciążenia.

 

Please login or register to see this attachment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Mam dokładnie tak samo, to jest około 700 z ELM-a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przepływomierz wymieniony i choróbsko przeszło. Zero parskania po zimnym rozruchu, zero checka, istny szwajcarski zegarek:) Dzięki cichy117 za naprowadzenie na właściwy trop w innym temacie, na innym forum również. Powiedz mi jeszcze, proszę, że pomimo tego że jest okej na Pb i na LPG należy mu się zrobić korektę? Czy wystarczyło przejechać kilkadziesiąt kilometrów na benzynie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli jest ok to nic nie trzeba robić. Dobrze byłoby dla pewności pojeździć na pb, zobaczyć jakie są korekty paliwowe, potem pojeździć na gazie i porównać

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie pojeździłem na pb i jest okej. Korekt nie miałem okazji jeszcze podpatrzeć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...