Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

MateuszK

1,9 CDTI 150KM Z19DTH Brak mocy, nie wchodzi na obroty

Recommended Posts

Witam wszystkich klubowiczów. Mam problem z moją Vectrą. Wczoraj zrobiłem trasę, około 300km, jechałem głownie po ekspresówce i bez problemu autko przyspieszało i jechało jak należy. Jechałem spokojnie 120 max 130 przy wyprzedzaniu. Do domu dotarłem bezproblemowo, jak zwykle poczekałem chwilę przed zgaszeniem. Rano jak startowałem do pracy po odpaleniu wywaliło mi check engine i po ruszeniu auto w ogóle się nie zbierało, ledwo do 2000 obrotów i koniec. Przegazowałem i też max 2000 obrotów. Zgasiłem silnik i po ponownym odpaleniu przez chwilkę rozpędzał się normalnie, aż do zatrzymania na skrzyżowaniu, po ruszeniu znów to samo muł i max 2000.

Przedtem auto trochę dymiło przy gwałtownym przyspieszaniu, ale ponoć taka uroda tego silnika, no i też przy ruszaniu na zimnym przez chwile było słychać delikatny świst turbiny, ale to tylko przy wchodzeniu na obroty. Obawiam się czy nie pierdyknęła mi turbina, ale nie wiem sam. Jestem umówiony na jutro do mechanika. Powiedzcie, czy przytoczone objawy wskazują na turbinę?? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nie zauważyłem aby mi coś dymiło przy gwałtownym bucie, max puści mały dymek po wciśnięciu do końca i to tyle, odepnij przepływkę i sprawdź czy coś się zmieniło 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Objawy masz jednoznaczne tryb awaryjny i bez względu na to co jest przyczyną objaw jest zawsze taki sam maksymalne redukcja mocy, by przypadkiem nic nie zepsuć. Przyczynę poznasz po odczycie błędów a może być to absolutnie wszystko, nikt z fusów wróżył nie będzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Tak zrobię, dzięki 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem kiedyś podobny objaw. Spadła mi szyna z jednej klapki wirowej. A co u Ciebie było?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem to samo , problem był taki że gosciu od klimy przy wymianie chłodnicy źle ją poprowadził i dotykała paska od alternatora. Wiązkę poprawiłem i wróciło wszystko do normy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...