Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
vikis

Pompa VP44 015,016 czy są zamienne?

Recommended Posts

Witam.

U mnie jest pompa z końcówką 015.

I błąd P1220.

Korpus pompy mam na 100% pęknięty bo kapie z pompy paliwo.

A ojciec zmajstrował ze złomu(nie szrotu!) pompę ale z końcówką 016.

Pompa ma być sprawna bo auto przyjechało a silnik miał "chodzić" cicho i miękko.

Czy te pompy z końcówkami 015,016 są zamienne?

Różnią się czymś?

 

Ja mam silnik X20DTH jak ma to jakieś znaczenie.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

P1220 to prawdopodobnie  zatarty tłoczek ,nie pamiętam czy można 015 zamienić z 016 ale  na pewno można przełożyć twój sterownik pompy do 016 i będzie hulać .Jeżeli oczywiście nie poleciał ci przy okazji sterownik w tej 015 bo tak najczęściej się dzieje.Widzę że jesteś z Jastrzębia..pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiesz co,w bosch gruner na pszczyńskiej gadali że pompy są zamienne a jedyna różnica to inny kod spalin czy coś,więc powinno pasować.

Ale z drugiej strony gdzieś na necie czytałem że 016 są do 2.2 dti...

Chyba że po zamianie sterownika i kalibracji można zamieniać pompy...

 

Tak,mieszkam niedaleko jas-mos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam ostatni rocznik Vectry B z końca 2001czyli kompletna końcówka, także nie wieże że można 016 dać do 015 .Zgadzam się że 016 jest  z 2.2 DTI ale tam są inne wtryski bo nikt nie przełoży wtrysków z 2.2 do 2.0 inna dawka.Moim zdaniem sterownik do sprawdzenia i obudowa pompy do przełożenia i to wszystko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Remontuj swoją pompę a nie kombinuj bo nie wiesz co i kiedy...tym bardziej z używką.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto ma pompie 016 odpaliło,tylko ECU nie potrafił wysterować dawki paliwa-wartość rzeczywista ciągle była więcej niż chciał ECU.

Trudno dam swoją do remontu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odebrałem dziś pompe ale chyba jest coś nie tak,bo jak obracam w co pewien obrót czuć opór jak by o coś przycierał wał.Jakieś łożysko czy co?Bo chyba wał powinien obracać się płynnie z takim lekkim oporem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...