Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
denon

Brak mocy do 2000 obrotów

Recommended Posts

Cześć,

Mam problem z małą mocą przy niskich obrotach, temat ogólnie znany. Wykonałem czynności opisane w innych wątkach. Niestety brak efektów, stąd mam kilka pytań. Od początku gdy moc znikła pojawił się check. Na Op-com wywaliło błąd P2279. Po weryfikacji w internetach wyczyściłem EGR i elektromagnes (nie był zacięty i było tam czysto), MAP Sensor, przepustnicę łącznie z elektroniką itp. Po spięciu wszystkiego do kupy check znikł, ale pojawił się samochód z kluczykiem, który po kilku km znikł. Moc nie wróciła, dlatego też sprawdziłem wężyki podciśnienia. Nie znalazłem nieszczelności. W dalszych pracach potrzebuję rozwikłać kilka zagadek dla mnie.

W jaki sposób sprawdzić zawór N75?

W jaki sposób sprawdzić Westgate?

Czy za pomocą Op-com jestem w stanie sprawdzić czy są spełniane zadane wartości?

 

Dodatkowo mam wrażenie że raz jest ok raz nie. Myślę że ma to ścisłe powiązanie z łopatkami turbiny które raz jakby były zawieszone w maksymalnym otwarciu, a raz działały dobrze. Na razie żadnych błędów nie ma, jeździ bo musi :). A i nie wiem czy ma to znaczenie, ale znacząco wzrosło spalanie średnie z baku z 7,2-7,4 na 8,5-9,0

 

Z góry dzięki za pomoc!

Edited by denon

Share this post


Link to post
Share on other sites

mi z brakiem mocy bardzo pomogło czyszczenie czujnika doładowania i EGR. Przepustnica wymieniona, turbina zregenerowana.

Ale dalej pali za dużo, teraz po mieście 9,5 😕 Jadę sprawdzić wtryskiwacze i w sumie sam nie wiem co by było lepsze - gdyby były ok, czy gdyby wymagały naprawy...

Share this post


Link to post
Share on other sites

A dolot szczelny? polecam podpiąć sprężarkę do węża zaraz po turbinie (trzeba zakombinować jakąś przejściówkę) idmuchać nasłuchując czy gdzieś nie leci bokiem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...