Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.


gandalf58
 Share

Recommended Posts

Czesc, od pewnego czasu mam problem ze swiatlami STOP'u. Mianowicie po przycisnieciu pedalu hamulca swiatla zapalaja sie na 1-2 sekundy i gasna (pedal ciagle wcisniety), po puszczeniu i ponownym wcisnieciu w ogole STOP nie dziala. Dopiero odczekanie kilkunastu sekund powoduje, ze swiatla znowu swieca sie przez 1-2 sekundy po nacisnieciu hamulca. OP-COM pokazuje blad

P0703-04 nieprawidłowe działanie obiegu prądowego systemu hamulcowego

Co moze byc przyczyna? Czujnik pod pedalem?

Silnik 1.9 CDTi (DT)

Edited by gandalf58
Link to comment
Share on other sites

Pewnie przyczyna we wszystkich silnikach podobna, ale dla ułatwienia napisz jaki masz silnik. Może ktoś miał podobnie

 

Edit:

Z tego co doczytałem to może być: wiązka przewodów, wyłącznik pedału hamulca, komputer sterujący silnika / zespołu napędowego / skrzyni biegów

 

Edited by Cretux
Link to comment
Share on other sites

Błędy na P, to mechanika. CIM raczej na U. Opisz co było z CIM, to Koledzy coś podpowiedzą

 

Link to comment
Share on other sites

Ale ten problem z hamulcem pojawil sie ~ rok temu a CIM mi wysiadl 6 lat temu.

Jezeli chodzi o empiryczne bledy zwiazane z CIM'em to nie dziala mi spryskiwacz przod oraz regulacja predkosci wycieraczek, a takze wycieraczka w trybie jednego cyklu (manetka w dol) zatrzymuje sie po puszczeniu manetki.

Bledy z CIM'u wygladaly nastepujaco:

bledy_cim - Kopia.PNG

Edited by gandalf58
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Niby temat stary ale dodam od siebie, że warto zajrzeć do lampy zespolonej, do gniazd żarówek. Tam lubią się upalać styki, tak samo jak styki w żarówkach. Zdjąć, przejrzeć, oczyścić, wymienić żarówki, których błędy są wyrzucane na pulpit. Na 99% nie jest to wina ani czujnika ani CIMu...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP