Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Błąd P0302 i P0136


saper135
 Share

Recommended Posts

Przepięte z oddział Śląski , morze ktoś wyciągnie jakieś inne wnioski

 

1 - Witam. Mam takie pytanie odnośnie podanych błędów jak w temacie, czy jest możliwość sprawdzenia cewki przed zakupem nowej. Jestem z Rudy Śląskiej, jeśli ktoś ma jakiś pomysł to prosiłbym o radę Vectra C 1.8 silnik Z18XE

2 - Op-com wykazał błędy P0302 i P0136, co nie jest do końca pewne. Osobiście wymontowałem cewki i wykręciłem świece, i tu zaskoczenie świece suchutkie w pięknym jasnym kolorze, jak nowe. Dzisiaj sprawdzę cewki na krótko zobaczę czy i jaka jest iskra na poszczególnych świecach. Martwi mnie jeszcze ta sonda za katem, co tam za chochlik siedzi, ewentualnie sterownik komputera zaczyna dawać o sobie znać. Morze wtrysk nie domaga, ale w takim przypadku pewnie wyskoczy odpowiedni komunikat. Poszukam dam znać jak toczą się moje boje

3- Problemów z odpalaniem brak, obroty dzisiaj sprawdzę jak silnik będzie zimny i po rozgrzaniu, to samo odnośnie pracy silnika.  Przyznam, że samochodem jeździ żona i dostaje zawsze rozgrzany silnik do sprawdzenia .Uprzedzając pytanie o świece to podmieniłem je miejscami i problem jest dalej ten sam i na tym samym cylindrze. Nie mam gdzie wyszarpać sprawnej cewki, co rozwiałoby wszelakie wątpliwości po sprawdzeniu, sama cewka faktycznie morze już być słaba i dostaje czkawki

4 - Jakie wnioski, silnik zimny brak błędów. Dzisiaj jeszcze jedna kontrola świec, świece jaśniutkie, jak nowe, kontrola cewek pod kontem przebić i zaśniedzenia styków wszystko przemyte odtłuszczone. Po nagrzaniu silnika autko zaczyna szarpać na biegach przy niskich obrotach. Widocznie ECU zaczyna żyć własnym życiem

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP