Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

2.2 direct wysoka temperatura, termostat czy czujnik?


Recommended Posts

Witam,

mój 2.2 direct, osiąga bardzo wysokie temperatury 95-100 nawet czasami 105 stopni. Wina termostatu czy czujnika? Bo podejrzewam ze tak nie powinno byc. Czy wymiana termostatu jest kłopotliwa ?

Link to comment
Share on other sites

W dziale układ chłodzenia + klimatyzacja jest sporo tematów. Odnośnie temperatury w 2.2 i wymiany termostatu 🙂

 

 

 

Edited by malina 90
Link to comment
Share on other sites

nie jest kłopotliwa, łatwy dostęp, dwie albo trzy sruby , nie pamietam dokładnie, zrobisz to na parkingu, kwestia tylko płynu, albo pozwolisz zeby sie wylało wszystko do poziomu termostatu albo walczysz ze spuszczaniem, np przez waz chłodnicy

biorac pod uwage ochrone srodowiska powinienes wylapać ten płyn

obejrzyj termostat czy czasem nie jest czyms zapchany, u mnie był jakby w pascie bhp zfajdany, wtedy dojdzie ci plukanie układu

u mnie wg kompa temperatura ok 95-96, według wskaźnika ok 90-92

Edited by yaro74
Link to comment
Share on other sites

U mnie dochodzi nawet do 105, i waz po prawej stronie jest zimny a wskazowka pokazuje 90. Chyba trzeba wymienic. Gdy sie nagrzeje auto, przy jezdzie na biegu jałowym potrafi sie ochlodzic nawet do 75-80 stopni (zjazd np z gory). W korku powyzej 90 na zegarach. Jakiej firmy polecacie kupic? Pozniej wystarczy dolac plyn czy musze odpowietrzac?

Edited by _Krzysiek
Link to comment
Share on other sites

Dolać płyn i pozwolić silnikowi popracować, sam się odpowietrzy przez zbiornik,

jak się tak zmienia temperatura to wymiana termostatu, co do firm się nie wypowiem bo nie mam z tym takiego doświadczenia,  może ktoś się bardziej orientuje co np było na pierwszy montaż wkładane, u mnie taki sprawdza się póki co najlepiej,    nagrzeje i trzyma stałą temperaturę bez względu na obciążenie silnika i warunków pogodowych.

 

Link to comment
Share on other sites

Wymienione na Werneta. Odrazu zauważyłem że auto wolniej się nagrzewa, gdy sie nagrzeje to trzyma temperature na wskazniku idealnie na 90c według komputera ma 92-95. Wczesniej wychodził poza 90 i na komputerze pokazywało 107 a nawet 110c. Krótka przejażdżka i temperatura cały czas stoi wiec chyba problem rozwiazany :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP