Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

FatboyHD

Uszkodzony przewód od VACUM do SERWA w Z20NET

Polecane posty

Witam wszystkich,

koledzy potrzebuje pomocy. Podczas wymiany uszczelnień pompy vacum , strzelił mi jeden przewód ten zaznaczony na zdjęciu poniżej. Tymczasowo jakoś go połatałem, ale nie lubię partyzantki i trzeba go całego wymienić.
Byłem w ASO ale podobno tego przewodu nie da się u nich zamówić bo go nie mają ?!?! Prawda to, czy Pan piep**y bzdury ?? Szukałem używki ale ciężko z tą opcją :(
Przerabiał ktoś może z Was ten temat i może mi pomóc skąd wytrzasnąć ten przewód ?
Chciałbym uniknąć jakiś węży zamienników, ciętych z metra itp 
Zna ktoś jakiś sklep, dostawce gdzie można taki przewód zamówić ?? Z góry wielkie dzięki za pomocne rady!
Pozdrawiam


(mam nadzieję że w dobrym dziale wstawiłem temat)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem tak samo i najlepsze rozwiązanie to wężyk silikonowy do podciśnienia, nowy zaworek i opaski sprężynowe. Działa bez problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Możesz pstryknąć fotkę jak to wygląda u Ciebie ??
Z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To nie ten?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kurna jakbym wiedział to bym nie kombinował. ja kupiłem to co na zdjęciach i przewód z fimic i działa.

Cenowo wyszło podobnie.

Pozdzrawiam

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak to wygląda u mnie.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A czy ten z drakena nie jest za krótki ???? Montował ktoś go u siebie ?
Oryginał u mnie, jak widać na zdjęciu jest bardzo długi.

Edytowano przez FatboyHD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może w saabie jest inaczej poprowadzony. Ja mam u siebie ten drugi przewód, od kolektora, do pompy vacuum z trójnikiem i ładnie się ułożył, a miał też nieco inny kształt niż ori.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

chyba najprostsze rozwiązanie problemu to jest zaproponowane przez

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Kupić te plastikowe elementy, kawałek odpowiedniego przewodu i kilka małych opasek.
Czy do serwa też jest jakaś specjalna wtyczka czy łącznik ?? Jak to tam wygląda ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jedziesz do ASO kupujesz wszystko jak w oryginale za grosze - po co kombinować? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem zdania jak kolega wyżej. Wydasz z 35zł za przewód i będzie jak fabrycznie. 😉 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W ASO kupisz tylko czarny przewód z metra, jak dopytywałem takiego jak oryginał w ASO Opla nie mieli. Maja złączki, zaworki tylko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Podpowiedzcie mi które to są te zaworki potrzebne?
Bo na zdjęciu kolegi bulipandus, są dwa, ten przelotowy i taki łamany, kod z opakowania dotyczy tego przelotowego (GM90498464 i to jest chyba nr 15 na schemacie?), a który będzie ten łamany który wchodzi do vacum pompy?? Może jest on na tym schemacie który wstawiłem poniżej?
A jak wygląda wpięcia sie do serwa ????

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Edytowano przez FatboyHD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

15 i 11 (polecam kupić obydwa bo może się złamać 11) oraz kawałek przewodu do odcięcia na odpowiednia długość - patrząc na Twoje zdjęcie

Edytowano przez Z20NET

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Potrzebujesz dwa zaworki nr. 15 Zawór bezzwrotny serw hamulca,

cześć numer 11 to jest łącznik kolankowy

wpięcie do serwa wygląda jak na fotce i jest to chyba ta cześć na zdjęciu @

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Edytowano przez siwy1538

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×