Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Z22YH nagły spadek mocy


sq2hcm
 Share

Recommended Posts

Witam.

Kilka dni temu podczas jazdy zapaliła się kontrolka z kluczykiem  i samochód stracił moc. Brak reakcji na pedal przyspieszenia. Po zatrzymaniu i ponownym odpaleniu wraca wszystko do normy. 

Od tego momentu problem powraca. Po podłączeniu urządzenia diagnostycznego brak jakich kolwiek błędów.

Czy może to być filtr paliwa??

 

Link to comment
Share on other sites

Strzelam od tak. 

Skoro błędów nie ma i traci moc to pewnie turbo przeładowuje . Sprawdź zaworki sterujące , zawór bocznikowy i zawór upustowy na wydechu . 

Pewnie ktoś podpowie że to zaworki sterujące praca turbiny i się z nimi zgodzę 

 

Teraz zwróciłem uwagę . Wydawało mi się że w opisie było 2.0 net. Stąd moja notka. Za wprowadzenie w błąd przepraszam :)

Edited by mmagikk
Link to comment
Share on other sites

Turbo w wolnossącym silniku.... Trafiłeś przy tym strzale nawet nie w płot, a w blachę i dostałeś rykoszetem w czoło.

 

 

Jak jest błąd, to należy go odczytać. Podłączasz tech2 lub opcoma, czy jakiś uniwersalny interface? 

Link to comment
Share on other sites

Masz problem to z wysokociśnieniową pompą paliwową! Każdy silnik Z22YH mają problemy to pompa wysoka ciśnienia paliwa, klapa wirowa, łańcuch rozrządu ( usterka napinacza). Mam opel Signum 2.2 Direct automat z 2003r. Kupiłem 3 czerwca 2010r. Jeździłem do dziś. Wymieniłem 2 razy pompę ciśnienia paliwa co 50tys. km, 2 razy kolizja rozrządu z powodu napinacz rozrządu, wymieniłem raz komplet klapa wirowa z listwę. A reszta bez awarii. Pozdrawiam

Edited by cku
Link to comment
Share on other sites

W zeszłym roku wymieniałem chyba wszystko o czym piszesz CKU.od tego czasu przejechalem o kolo 2000km bez żadnego problemu.

Rozrząd, pompa po regeneracji, kolektor ssący, wtryski,czujnik położenia wału, świece.

Link to comment
Share on other sites

James007pl: 

Dziękuję za podpowiedź. Obstawiałem tez filtr paliwa, którego jeszcze nie wymieniałem. Podejrzewam, że nigdy nie był wymieniany.

Ps. Czy ktoś może polecić kogoś kto regeneruje pompy i ewentualnie jakie to są koszty.

W UK płaciłem 70£ i widocznie nie zrobił tego najlepiej.

Edited by sq2hcm
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP