Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

SWAP czy remont silnika Z2.2SE Vectra B Zender


L3itoPL
 Share

Recommended Posts

Witam , to mój pierwszy post na grupie więc proszę o wyrozumiałość :D. A więc potrzebuję porady kogoś bardziej doświadczonego w oplach. Mianowicie zakupiłem Opla Vectrę B Zender z silnikiem Z22SE nadającym się do grubszego remontu ( podejrzewam uszczelke pod głowicą i zapieczone pierscienie) silnik od nowości w samochodzie(240k przebiegu)a slyszalem , że 2.2 Zender to rzadkość. Zastanawiam się czy remontować czy zrobić swapa na 2.0 lub 2.5. Chciałbym się dowiedzieć  jak tam z kwestią skrzyni od 2.2 i łap silnika , czy ktoś tak robił i czy ma to w ogóle sens. Z góry dziękuję za porady ;)

Link to comment
Share on other sites

Jestem wyrozumiały i zwracam uwagę, żebyś nie pisał tych samych tematów. Jak ktoś będzie wiedział, to się odezwie. A co do SWAP, to warto zapytać Kolegę @Rafalg O Zender'a pytaj Kolegę @sokoli_majster

Link to comment
Share on other sites

Czwgo nie zrobisz bedzie swoje kosztowalo, najlepiej naprawic silnik ktory jest oryginalnie.w aucie

Link to comment
Share on other sites

5 godzin temu, Cretux napisał:

O Zender'a pytaj Kolegę @sokoli_majster

Ooooo... dziękuję za przypomnienie :D czuję się wyróżniony

W kwestii silnikowej to zgadzam się z kolegą Rafałem, remontować to co się ma. W końcu te 147 koni (jak będą żywe) fajnie jeżdżą. Co do kwestii Zendera to owszem wychodziły z takimi silnikami. Swego czasu jak szukałem na niemieckim portalu to same takie Zendery były. Z tego co się orientuję, wersji Zender nie było tylko z silnikiem 1.6

Link to comment
Share on other sites

Jeszcze nie było zenka z conajmniej 3 silnikami benzynowymi w oryginale X18XE X20XEV X25XE i X17DT 😉.

Robić czy nie robić silnika koszt zawsze jakiś będzie,jakiej opcji nie wybierze,pytanie czy auto dla siebie na lata?czy zrobić i sprzedać?

Link to comment
Share on other sites

Jak auto na lata i dla siebie,to bym się pokusił na 2.5😁 więcej roboty ale można kupić dawcę i przeszczepiać tylko warunki jakieś potrzebne.

Wiadomo remont obecnej jednostki jest najrozsądniejszy.

Co uznasz za słuszne to zrobisz.

Link to comment
Share on other sites

Ja bym proponował remont, bo sprawne 2.2 jedzie przyzwoicie, a 2.5 fajny silnik, ale tyłka nie urywa, a znaleźć zdrową jednostkę w rozsądnej cenie graniczy z cudem. Szczególnie że jedną osobę swap na 2.5 tutaj już pokonał i jego auto.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP