Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Brak reakcji na gaz, dgławienie się


Recommended Posts

Witam. 

Otóż mam problem z moją Vectrą. Może od początku. 

Przy dodawaniu gazu miałem dziwny odgłos, okazało się, że jest urwana szpilka od kolektora wydechowego w głowicy. Została wymieniona uszczelka no i oczywiście wkrecona nowa szpilka. Problem z gwizdaniem ustąpił. Przy okazji kolega mechanik chciał mi wyczyścić kolektor ssący lecz w połowie drogi zorientował się że bez rozebrania rozrządu nie da rady wyjąć kolektora no i stwierdził że przy wymianie rozrządu wyczyścić mi to o złożył wszystko do kupy. Pojawił się kolejny problem. Chciałem wyjechać z garażu kolegi mechanika lecz samochód przestał reagować na pedał gazu, spadł do 500 obr. I miałem wrażenie że się dusi. Myśleliśmy że może to reakcja na szczelny układ wydechowy. Lecz problem powraca. Pojechałem jeszcze raz na warsztat żeby zobaczyć od spodu czy wszystko jest ok. Ponieważ cały przód był rozebrany, łącznie z turbo. Okazało się że została nie spieta kostka od sondy i przy turbo zauważylem że rura na takiej opaske co ściska 2 rury do siebie jest zakopcone no udało się wcisnąć tam rękę i to dokrecic, lecz nie wiem czy wystarczająco mocno zostało to skręcone. Lecz problem nadal się pojawia, najczęściej na skrzyżowaniach gdy auto jest na luzie i chce dodać gazu, obroty mu spadają i zaczyna się krztusic, nie reaguje na gaz i strasznie śmierdzi spalinami w środku. Czasami jest tak że dzieje się to na kilka sekund A.czasami jest że.musze stać kilka minut i jak mam wyciśnięty gaz to powoli powoli podnoszą się te obroty i przy 3 tyś obr. Idzie gaz tak jak ma iść i pedał dobrze reaguje na gaz. Ratujcie mnie. Trzeba rozebrać cały przód raz jeszcze i sprawdzić czy wszystko jest zrobione jak należy? 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Gdzieś przed sondą będziesz miał nieszczelność wydechu, "sonda ma ubogo" dawkuje złą ilość paliwa. Jestem świeży więc, niech ktoś potwierdzi moje domniemania.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP