Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Vectra nie odpala


Pako35
 Share

Recommended Posts

Witam. Problem jest tego typu ze wczoraj wieczorem zostawiłem na parkingu a rano nie odpaliło. Rozrusznik kręci, akumulator 13,8v, na kable tez nic. Sprawdziłem przepustnice, odpiołem klemy na chwile, tak samo z 2 sonda tez nic nie dało. Kiedyś po podpięciu kompa wyszły błędy cim ale jeżdżę z tym już jakiś rok i komp w samochodzie nic nie pokazuje. Pomocy...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Bodajże to opcom, ale zastanawiam się czy ta listwa z cewkami co nachodzi na świece nie będzie uszkodzona bo od jakiegoś czasu auto jak był zimny silnik tak jakby miało dziury na pedale gazu taki brak reakcji i brak mocy, jakby szarpanie, przerywanie a jak dzisiaj kręciłem silnikiem to trochę czuć bylo paliwem...

Link to comment
Share on other sites

2 minuty temu, Pako35 napisał:

Bodajże to opcom, ale zastanawiam się czy ta listwa z cewkami co nachodzi na świece nie będzie uszkodzona bo od jakiegoś czasu auto jak był zimny silnik tak jakby miało dziury na pedale gazu taki brak reakcji i brak mocy, jakby szarpanie, przerywanie a jak dzisiaj kręciłem silnikiem to trochę czuć bylo paliwem...

Zalewa paliwem na świece, a brak iskry. Cewka

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, Pako35 napisał:

A czujniki walka albo wału?

byłyby problemy z paleniem i check, podepnij go.

Link to comment
Share on other sites

47 minut temu, Pako35 napisał:

A te cewki to lepiej kupić dobra używkę czy to regenerują? Bo nowa to ma cenę z kosmosu...

Jak Kolega @Curtis napisał. Podepnij pod komp, to się dowiesz więcej.

Link to comment
Share on other sites

21 godzin temu, Pako35 napisał:

Bodajże to opcom, ale zastanawiam się czy ta listwa z cewkami co nachodzi na świece nie będzie uszkodzona bo od jakiegoś czasu auto jak był zimny silnik tak jakby miało dziury na pedale gazu taki brak reakcji i brak mocy, jakby szarpanie, przerywanie a jak dzisiaj kręciłem silnikiem to trochę czuć bylo paliwem...

Miałem podobne objawy. Pisałem o tym w tym temacie.

Wczoraj założyłem nową cewkę. Nie miałem ochoty ani czasu na bawienie się w szukanie używek. Zapłaciłem 170 € (nie wiem jakie ceny są w PL).
Póki co wygląda OK, zobaczymy na dniach jak będzie.

Kupując używaną cewkę, nie wiesz jak długo pochodzi. Nową zazwyczaj masz na gwarancji.
Ogólnie to jeśli masz możliwość, to przepnij cewkę z innego samochodu i zobacz czy pomoże.

Link to comment
Share on other sites

Signe No właśnie nie mam możliwości podmianki a teraz to się wogole zastanawiam czy to wina tej cewki czy cim. Z błędów wychodzi ze cim ale miałem je przez rok i jeździło a szarpanie się nasilało aż w końcu po nocy nie odpalił i śmierdzi paliwem przy kręceniu. Jedno i drugie kosztuje w cholerę kasy i teraz na co obstawić...??

Link to comment
Share on other sites

21 minut temu, Pako35 napisał:

Signe No właśnie nie mam możliwości podmianki a teraz to się wogole zastanawiam czy to wina tej cewki czy cim. Z błędów wychodzi ze cim ale miałem je przez rok i jeździło a szarpanie się nasilało aż w końcu po nocy nie odpalił i śmierdzi paliwem przy kręceniu. Jedno i drugie kosztuje w cholerę kasy i teraz na co obstawić...??

Mój CIM też błędami rzuca odkąd tylko mam moją Vectrę czyli jakieś 3,5 roku. Podobno to normalne że CIMy do niezawodnych nie należą. Osobiście bym obstawiał bardziej cewkę, ale mechanik ze mnie tylko domorosły. Na forum są ludzie którzy mają zdecydowanie więcej doświadczenia. :) Problem w tym, że cewka błędami niestety nie rzuca (chyba że się mylę...?). Komputer pokazywał błędy różnych podzespołów, a i tak skończyło się na wymianie właśnie cewki.

Jeżeli gdzieś się mylę, to mnie naprostujcie ;)

Link to comment
Share on other sites

2 minuty temu, Signe napisał:

Mój CIM też błędami rzuca odkąd tylko mam moją Vectrę czyli jakieś 3,5 roku. Podobno to normalne że CIMy do niezawodnych nie należą. Osobiście bym obstawiał bardziej cewkę, ale mechanik ze mnie tylko domorosły. Na forum są ludzie którzy mają zdecydowanie więcej doświadczenia. :) Problem w tym, że cewka błędami niestety nie rzuca (chyba że się mylę...?). Komputer pokazywał błędy różnych podzespołów, a i tak skończyło się na wymianie właśnie cewki.

Jeżeli gdzieś się mylę, to mnie naprostujcie ;)

No właśnie nie ma błędu cewki i dlatego się zastanawiam co obstawić 

Link to comment
Share on other sites

26 minut temu, jarcio_1001 napisał:

Masz przedlift? Czyli licznik z dwoma wyswietlaczami? Czy podczas rozruchu wyskakuje cos na lewym pod obrotomierzem jak dlugo krecisz?

Masz na myśli może kierownice z wykrzyknikiem?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...
UP