Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

CHRISTOF

Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów Z20NET

Polecane posty

Witam. Wymieniał ktoś uszczelkę pokrywy w VC Z20NET? Może jakieś wskazówki? Jaką siłą dokręcamy śruby? Co trzeba zdemontować żeby zdjąć pokrywę itd.?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie, będziesz pierwszy. Napisz co i jak potem.:P

 

 

Wykręcasz cewki, odkrecasz przewody paliwowe, z tyłu chyba nic nie trzeba odkręcać, albo tylko ucho wieszaka silnika. Nie pamiętam, czy jest to konieczne.

Masz wkoło pokrywy i koło cewek szereg śrub na klucz 10 jak pamiętam dobrze i je na spokojnie jedna po drugiej odkrecasz.

Dokręca się potem śruby 10Nm. Zwróć uwagę, żeby się uszczelka nie podwinęła. Możesz też dać minimalną ilość jakiegoś sylikonu na narożniki koło półksiężycy. Tam czasem mimo poprawnego montażu olej się sączy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Muszę się za to zabrać bo zalewa mi 4 świecę od góry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja przy okazji umyłem a raczej wyszorowałem pokrywę od spodu. Tak jak @Klosiu pisał przy wałkach warto lekko silikon dać, no i zaczynamy lekkie dokręcanie do małego oporu i jak wszystkie śruby dokręcisz to dopiero wtedy klucz dynamometryczny i dokręcać na odpowiedni Nm. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

no warto poszorować jak ma się już na wierchu u mnie to niebo a ziemia

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie dokręcania 10Nm.. bo moj klucz ma najmniej 28 Nm :P czy to będzie dużo za dużo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lepiej nie próbuj bo jak ci śruba w głowicy zostanie to będziesz miał wesoło.popytaj kogoś ze znajomych czy niema albo poszukaj sobie na necie wychylny około 30-40 zł

Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc:) i kolejne koszta.. chyba mija sie z celem kupowanie klucz za 100zl lepiej dac w warsztacie 100 za wymiane;p

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z wyczuciem to dokręć i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Albo tak jak

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

mówi z czuciem.
Ja zawsze podchodzę że przeliczam koszt warsztatu względem tego co muszę sobie kupić jeśli niema za dużej różnicy w zakupie klucza/narzędzi to wolę kupić i zostaje mi sprzęt

Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×