Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Polecane posty

Witam, szukałem ale nie ma nic w temacie chyba.

1. Lusterko nie wraca do oryginalnej pozycji po wyłączeniu wstecznego. Nic nie strzela w silniczku, chodzi normalnie, ustawienie ręczne działa normalnie zawsze, oczywiście przycisk ustawienia wciśnięty na prawe lusterko, opada zawsze do dołu po wbiciu wstecznego ale nie wraca do prawidłowej pozycji lub podniesie się dosłownie odrobine i koniec. Błędy jakie się pojawiają to regulacja pozioma i pionowa poza zakresem - czyżby silniczek świrował? Dodam ze czasami zwyczajnie gubi się pamięć foteli ale nie ma żadnych więcej błędów oprócz dodatkowego ze zabezpieczenie przeciwkradzieżowe przerwane ale to miałem od zawsze a problem z lusterkiem po wstecznym pojawił się ostatnio nigdy wcześniej nie było (a pamięć tez gubi czasami ale od początku)

 

2. Czy jak wbijemy wsteczny i lusterko opada silniczek powinien pracować jeszcze jakiś czas czy powinien zejść do dołu i przestać pracować? (Z jednej strony pewnie pracuje tyle ile mu zeszloby z pozycji max w górę do max w dol i przestaje ale to tylko na logikę a później wraca do pamięci...)

 

Z Góry dzięki ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zrób  ustawienie w każdym kierunku na Max.

U mnie to pomogło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Generalnie chodzi o to, że potencjometry w silniczku się wyrabiają. Czasem też ścieżki są źle zabezpieczone i po prostu korodują. Czasem wystarczy przejechać po całym zakresie w każdą stronę, czasem trzeba rozebrać silniczek i wyczyścić ścieżkę oporową i podoginać styki ślizgacza, czasem dodatkowo naprawić uszkodzoną ścieżkę na pcb, a czasem nic nie pomoże mi trzeba silniczek wymienić.

Problemem mogą też być uszkodzone przewody, w miejscu gdzie lusterko się składa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Oczywiście robiłem to max w górę w dol lewo i prawo i nic. Nigdy tez nie było problemu ze składaniem lusterka.

Edytowano przez Z20NET

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Składanie lusterek i pamięć to inne obwody i to, że jeden działa, nie ma znaczenia dla drugiego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Spoczko mówię tylko na temat tego ze często jak wiązka uszkodzona to był problem ze składaniem - tak wyczytałem tutaj.

 

ciezko znaleźć lusterko żeby był samochód z pamięcią albo ludzie nie maja pojecia czy było - jak można odróżnić ze tak powiem na szybko? Ilość pinów? Czy silniczek jest taki sam czy zwykle sterowanie elektryczne ma inny niż takie z pamięcią?

Edytowano przez Z20NET

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zatem problem chyba rozwiązany ;) jeśli jesteśmy w stanie regulować położenie lusterka przyciskami a lusterko nie chce wrócić do pierwotnej pozycji po wyłączeniu biegu wstecznego znaczy to ze silniczek jest sprawny bo działa ;) należy zdemontować, przeczyścić np sprężonym powietrze?styki i płytkę sprayem do elektroniki, później potraktować preparatami smarujacymu w sprayu plus założyć szkło i rozruszać wszystko ;) pomogło na dwa samochody a info od gościa który elektronikę vc zna jak własna kieszeń :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jak ustawic te lusterko by sie przesuwalo po wsteku? Mam 13pin w lewym ale nie mam wkladu fotochromu.. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Nie pomogło, tylko potwierdziło, że masz zabrudzone potencjometry i teraz należy to rozebrać i porządnie wyczyścić i poprawić przy okazji styki ślizgacza, a nie kontakt sprayem sikać. To nie naprawa. Niebawem problem powróci. Choć do wiosny pewnie wytrzyma, a na wiosnę przyjemniej takie rzeczy robić :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

 zapewne nigdy więcej nie zaglądnę do tego lusterka ;) napisałem: rozebrać, przeczyścić, nasmarować (wiec w sumie dokładnie to o czym piszesz) ale Ty nadal swoje ze nie pomoże ;)  amen ;) 

Edytowano przez Z20NET

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oby tak było. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×