Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

MikiQ

Mulenie w trakcie przyspieszania

Polecane posty

Od jakiego czasu mam problem z delikatnym muleniem w trakcie przyspieszenia. Występuje ono na ciepłym silniku i przy obrotach między 2000 a 3000 tyś i tylko jak wdepne gaz do oporu. Może mi ktoś podpowiedzieć gdzie szukać. Może byłby ktoś mający opcom skłonny pomóc mi rozwiązać ten problem?

 

Wysłane z mojego HTC U12+ przy użyciu Tapatalka

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Elobau usunięty?
Podmień od kogoś ewentualnie elektrozawór turbiny na próbę.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Elobau usunięty, egr też. Udalomi się pożyczyć na kilka dni interfejs delphi zanim statek z Chin nie przypomni z moim - podpowie ktoś gdzie i czego szukać?

Wysłane z mojego HTC U12+ przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj podpiąłem interfejs Delphi. W załączeniu zdjęcia. Czy takie powinny być różnice w zadanym powietrzu i obrotach silnika? Jaka jest maksymalna różnica w zadanym ciśnieniu a ciśnieniu doładowania? Będę wdzięczny za każdą pomoc. 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie jest w stanie mi pomóc? Jak sprawdzałem w trakcie jazdy to ciśnienie doładowania rzeczywiste jest zawsze większe od zadanego, to samo z przeplywomierzem.

 

Wysłane z mojego HTC U12+ przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dużo większe jest? 
4kPa to co na zdjęciu to nic.
Ja jak ostatnio diagnozowałem koledze auto i muliło to na chwilkę dałem mu swój elektrozawór od turbiny. Różnica była spora. Jednak u niego sporadycznie pojawiał się P0234, a Ty jednak go nie masz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylko że w trakcie jazdy różnica w doładowania jest dużo większa bo dochodzi do 25-30 kPa. To samo z powietrzem tutaj różnica jest jakieś 200.

Wysłane z mojego HTC U12+ przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podmień przepływomierz na próbę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A czy byłby ktoś chętny na podmianę przeplywomierza do sprawdzenia?

Wysłane z mojego HTC U12+ przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jasne. Podjedź :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×