Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Shimmy18

Brak wspomagania Vectra c 1.9

Polecane posty

Napisano (edytowany)

Cześć Wszystkim. 

Chciałbym was poprosić o pomoc. Z racji tego że to już moja 3 Vectra, to już coś kojarzę.

Mam problem z Moją VC polift. :(

Jakiś czas temu zdarzało mi się, że przestawało działać wspomaganie.( Początkowo nie wyrzucało błędów). Zazwyczaj po jakimś czasie wracało. Wkońcu padło całkowicie. Wymieniłem pompę wspomagania( stara była robiona już przez Janusza i nawalone silikonu). W Op-com pokazywało brak komunikacji z ehps.( Błędy stałe u2111, u2139). Usłyszałem że jak założę nową pompę to powinna pracować, ale dopóki jej nie skalibruje to może wyrzucać błąd. Założyłem więc pompę i niestety nie rusza. Dalej te same błędy. 

 

Sprawdzałem ten główny bezpiecznik i jest cały. Prąd na dużej wtyczce dochodzi do pompy. Od firmy regenerującej CIMy usłyszałem że to nie będzie wina cimu. Żadne kostki niezaśniedziałe.

Gdzie szukać problemu? 

Co daje sygnał żeby pompa wystartowała?

Da się pomierzyć wtyczkę sterująca multimetrem?

Stara pompa była sprawna( taka informacje dostałem z zakładu)

Edytowano przez Shimmy18

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czujnik skretu daje sygnal do pompy

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba mozesz sprawdzic w op com czy reaguje

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie widzi pompy. Jak wejdę w ehps  to pokazuje numer części: 0. Czujnik skrętu ok, brak błędu, jak wejdę przez CIM to normalnie zmienia wartości. Ale pompa przy odpaleniu samochodu nie rusza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam czujnik na maglu i u mnie jak wejde w ehps to zmienia wartosc jak jest pole predkosc kierownicy , a w cimie mam caly czas 0

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam czujnik w cimie. Tylko problem dlaczego pompa nie rusza. Nawet bez czujnika skrętu powinna pracować w trybie awaryjnym( słabsze wspomaganie)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jaki ma pobor pradu w opcomie chodzi o pobor pompy ? Czy nie mzzesz tego sprawdzic?

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie ma komunikacji z pompą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla potomnych.:) U mnie nie było żadnych objawów uszkodzenia CIM. Po prostu przestała działać pompa wspomagania. ( Błędy u2111 i u 2139, okazuje się winna przepalona wtyczka. Po wymianie wtyczki wszystko wróciło do normy. Wystarczyło podpiąć pod oscyloskop. Multimetrem nic nie wyszło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A wtyczka ktora? Od czego?

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×