Jump to content

W dniu dzisiejszym została dodana do menu forum wyszukiwarka google 

Link google

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
blueviki23

Swiece zarowe

Recommended Posts

Witam mam taki problem, mianowicie przyszly teraz niskie temperatury i moj problem polega na tym ze po odpaleniu (odpala szybko) zaswieca mi sie check na chwile, gasnie po orzygazowaniu lub po ruszeniu i jak odpali to strasznie nie rowno pracuje, lata cala buda, trzesie i skacza obroty. Po chwili juz nornalnie. Moze to byc wina tych swiec ? Mam 2 swiece nowe wiec to bylby dla mnie najszybszy sposob wyeliminowania tego skoro juz je mam. I 2 pytanie czy moge sprawdzic je motoda w tym silniku i na tych swiecach metoda z kabelkiem ? Niechcialbym zeby poszlo jakies wieksze napiecie i sam nie uszkodzil. Pozdrawiam. Silnik 2.0 Dti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego jest check jest błąd czyli podpinamy pod komputer i parzymy jaki jest nr błędu wtedy szukamy awari.Mnie ten błąd przypomina awarie jednej lub więcej świec żarowych ale tylko gdybie a dlatego bo jak zapalisz to silnik kuleje bo któraś ze świec nie grzeje i cylinder nie dogrzany no i musi z rury wydechowej puścić bąka,dodatkowo powiem ci że świece po zapaleniu silnika przechodzą w stan podgrzewania silnika na przemian w cylindrach 1,2-3,4 aż ten osiągnie temp około 50'.Co do sprawdzenia świec to tylko wykręcenie i podłączenie pod aku i widać czy grzeją,a sprawdzanie na iskrzenie przez podanie plusa na świece nic nie daje bo jak będzie sprawna to powinno iskrzyć a jak będzie zwarta to też będzie iskrzyć,Dobrze jest zmierzyć oporność świecy i porównać z nową minimalne odchyłki są dopuszczalne lub jak pisałem po wykręceniu podać napięcie i czy grzeje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieki za odpowiedz jutro to sprawdze bo dzis nie mialem czasu, cos tam sie znam owo na mechanice ale zawsze wole miec te poparcie w tym co robie gdyz nie zajmuje sie tym nacodzien ;) jedyne pytanie tam fajki schodza normalnie przez pociagniecie czy maja jakies zabezpieczenie ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mają zabezpieczenie należy je ścisnąć z obu stron wtedy powinna fajka zejść.

Please login or register to see this image.

/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=https://i.imgur.com/fh2UeAV.jpg&key=20e94a9ce3e066c2dba9b209113cebedc5a16aba52795107afa9726fc7ba1a09" class="ipsImage" alt="fh2UeAV.jpg" data-imageproxy-source="https://i.imgur.com/fh2UeAV.jpg" />

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noi sprawdzilem te swiece meroda na kabel. 2 jedna po drugiej od strony filtra powietrza zero reakcji zero iskry wiec napewno one. Polowa silnika akurat dlatego pewnie tak mocne trzepanie buda. Mam jeszcze pytanko sciagalem ta metalowa rure od turbo. To nornalne ze byl w nim olej ? To smarowanie czy sie myle ?pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olej to albo z przedmuchu pokrywy zaworów albo puszcza turbina tam zawsze jest tłusto.W zafirze miałem tam wstawioną seperator oleju z omegi  tym miejscu:

Please login or register to see this image.

/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=https://i.imgur.com/XsLdrlS.jpg&key=cdbe9e86ecaaf9dfbc8cb35dd50082fa479093a21de1052337ee7c39024fd09a" />

7632UgX.jpg

I można było kontrolować czy zasysa olej z pokrywy zaworów,bo muszę powiedzieć że jak się miejscowo jeździ to turbina ma lepiej zassać powietrze z pokrywy zaworów niż przez filtr powietrza gdzie jeszcze wkład utrudnia przepływ powietrza a jadąc wolno to i tak nie wytwarza się ciśnienie powietrza w filtrze powietrza chyba że jedzie się 70km/godz.Ot takie moje spostrzeżenia.

Edited by Dziadek vec

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...