Jump to content

W dniu dzisiejszym została dodana do menu forum wyszukiwarka google 

Link google

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Giro_GSi

Z20net szarpanie na zimnym,

Recommended Posts

Witam,panowie szukałem czy był taki temat, ale nie mogłem nic znaleść, więc zakładam nowy.

 

Problem polega na tym, że od pewnego czasu zaczął się problem z szarpaniem,nierówną pracą,otóż gdy rano odpale samochód i zejdzie z ssania to jak wciskam lekko gaz to zaczyna przerywać,szarpać, silnik nie chce wejść na obroty, ale po chwili wchodzi, ten moment jest tylko do 1100 obr gdzieś , jak wyczuje ten moment kiedy zaczyna przerywać i wcisne gaz do dechy to silnik nie wchodzi w ogóle na obroty tylko buja się w granicy 500-1000 i jakby chodził na 3 gary, albo ma 2, ciężko to wytłumaczyć.

 

Jak chodzi na wolnych obrotach i wcisne do dechy to jest chwila, jakby brakło prądu, przydusi się i dopiero wchodzi na obroty, ale przerwanie trwa dosłownie 1-2s

 

Ma ktoś jakiś pomysł co to może być.

Dodam że jest lpg, ale byłem na regulacji i niby wszystko ok.

 

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To pojeździj na samej benzynie i zobacz czy problem nie minie. Jak wyglądała regulacja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Rano lpg nie ma z tym nic wspólnego (jedyny powód związany z lpg to nie szczelny zawór odcinajacy ale to walil by błędami przerobiony temat na z22se). 

Pierwsze do sprawdzenia, świece, cewki kolejne szczelność dolotu. 

Co się dzieje jak silnik jest ciepły?? 

I Jeszcze jedno jaki rocznik auta?? Jeśli przedlift to zerknij czy czasem nie masz niebieskich wtryskow. Jest temat o nich. 

Edited by tomascor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak silnik ciepły to jest ok.
Świece irydowe mają może z 17 tys przebiegu

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Ja bym sprawdził na zwykłych świecach. Miałem w przeszłości problemy z tymi lepszymi. Na zwykłych działało super.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Regulacja gazu wyglądała chyba normalnie, gościu wzioł laptopa siadł przy stole i coś poustawiał.
Bo to była regulacja po 10 tys, i do tego wymiana filtrów, bo ogólnie na gazie jest zrobione z 15 tys.
Ale byłem u nich jeszcze raz pp tej wymianie, bo mówię że zaczęło się coś takiego dziać, to zmieniali mi trochę korekty chwilowe na biegu jałowym (chyba tak to się nazywało), bo trochę się różniły między gazem, a benzyną. I myślałem że to będzie to.
Ale jeszcze powiem że jak jest cieplej na polu to efekt jest trochę mniej wyczuwalny

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Daj jakiś nr. tych świec to może kupię.



Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jest jakieś sposób żeby sprawdzić cewki, czy tylko podmianka

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

I tak czytam ten Twój temat i jak Kolega

Please login or register to see this link.

wyżej pisał świece i cewka do sprawdzenia. Tak mi się wydaję

Share this post


Link to post
Share on other sites



Please login or register to see this quote.



Rok to 2006 polift na szarych wtryskach


Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites



Please login or register to see this quote.



Mało jeszcze wiesz

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

 

Please login or register to see this quote.

 

Czyli można powiedzieć że nie było regulacji

Masz może elm'a?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pytałem się czy stroją na sondzie afr, to mi powiedział że tu nie ma takiej potrzeby, bo tu jest sonda oryginalna, a na afr się stroi samochody które tych sond nie mają,i coś jeszcze wspominał że jak się nie da wyregulować na oryginalnej to zrobią na afr, bo to się wkreca w miejsce oryginalnej tej pierwszej, dobrze rozumiem czy nie.

Kurcze dziwi mnie tylko to że 12tys przejechałem bez rzadnego problemu, a teraz się coś zaczęło

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normalnie leń albo idiota. Samochód stroi się na korekty na drodze, ale działa to w zakresie w którym sonda pracuje. Pod większymi obciążeniami odczyt sondy nie jest brany pod uwagę, dlatego potrzebne jest strojenie pod afr. Z reguły wkłada się sondę w wydech.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To musze się dopytać.
A zapomniałem dodać że zaczął się ostatnio odzywać któryś napinacz od rozrządu, ale to tylko na zimnym, chyba nie ma wielkiego znaczenia w tej sprawie

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

A morze ktoś ma do polecenia dobrego gazownika w okolicach (Wrocławia, Świdnicy)

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites



Please login or register to see this quote.



Mam

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zobacz korekty długoterminowe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Przepraszam za OT zmień mechanika

tak jak chłopaki piszą, sprawdź korekty, pojeździj na samej PB

świece, cewki warto również sprawdzić

a błędy z wypadaniem zapłonu masz?

Edited by siwy1538
dodano pytanie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Gdzie te korekty znajdę.
Używam aplikacji Piston

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Mechanikę staram się ogarniać sam, ale gaz musiałem dać komuś do roboty.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

A w czym gaz jest trudniejszy od reszty mechaniki? W pistonie masz Korekta wtrysku bank 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok jutro sprawdzę, a jakie mają być wskazania.

Gaz też bym dał radę założyć, ale elektronika mnie trochę nie lubi (tak bym to nazwał)

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elektronika to chyba jedna z prostszych rzeczy. Trzeba tylko trochę posiedzieć i dojść co i jak. Korekty powinny być jak najbliżej 0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Na zimnym, czy ciepłym

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...