Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

xbeer

Wąż nagrzewnicy VB 1.8 jaki nr GM, co to za część?

Recommended Posts

Panowie, prośba, wąż wlotu nagrzewnicy przy wejściu zaczął mi cieknąć, pewnie to uszczelka na te złączce z rurą od nagrzewnicy i chce ją wymienić ale nie mogę namierzyć takiego kształtu rury do vectry b.

Mam instalacje gazową i ona jest pewnie przycięta przy trójniku żeby jedna rura szła do parownika. Jednak nie mogę znaleźć numeru tej rury/wlotu do nagrzewnicy ze zdjęcia z białą nakładką żeby ją wymienić a przecież ten kształt z tego co widzę lekko odwróconej eski nie może być zmieniony na inny bo przecież rury nie mogę kształować bo się zegnie i płyn nie doleci.

 

Prośba o pomoc w namierzeniu tej rury i jej numeru bo musze pilnie kupić. dzięki za pomoc.

Please login or register to see this attachment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zdejmij i załóż jeszcze raz bo wygląda jak by za słabo siedział na króćcu

Share this post


Link to post
Share on other sites

też o tym myślałem ale nie chciało mi się wierzyć że sam się zsunął choć viki wiekowa. Czy żeby zdjąć ten kabel to musze spuścić cały płyn chłodzący - robie to przy chłodnicy od dołu zdejmując dużą rure ale zastanawiam się czy tu muszę to robić czy jak zdejmę tutaj tylko ten przewód to nadal sporo tego płynu zleci czy tylko trochę. Krucieć jest dosyć nisko więc chyba wyleci nadal sporo i bałaganu tez sporo zrobi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

na zdjęciu widać że przewód nie jest zabezpieczony, w takiej pozycji powinien dać się nasunąć na króciec - pokręć nim trochę

zabezpiecza się go przez odsunięcie od siebie białego i czarnego pierścienia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

z tym zabespieczeniem to myslalem ze na odwrót. Wczoraj walczyłem z nim i da się nim kręcić ale gdy dopychałem do końca to nie szedł jednak pierściń zabespieczający zsuwałem bo myslalem ze wlasnie wtedy jest zabezpieczony. Dziś spróbuje odwrotnie.

A tak z boku to tam jest pewnie jakiś gumowy oring trzymający szczelność?

Dodatkowo podpowiedz mi proszę bo nie wiem - szukałem w necie podobnie wygiętego węża i nie znalazłem gdybym chciał wymienić na nowy i jestem w kropce bo przecie nie mogę kupić w innym kształcie i potem naginać bo będzie załamywał i nie przepuszczał płynu nie?

Nie wiem jak znaleźć tak wygięty wąż, wpisująć wąż nagrzewnicy vectra b nie znajduje, nawet nie znajduje wpisująć opel żeby wyrzucił więcej pozycji bo chyba w każdym starym oplu ten wąż z tą końcówką był taki sam o tej samej średnicy?

Edited by xbeer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Poszukaj na tej stronie. Na dole masz węże i przewody

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...