Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Januszek2121

Pomocy ludzie .....

Polecane posty

oto części które wymieniłem 

+ nowy silniczek krokowy , czyszczenie przepustnicy , nowa kolanko gumowe  , nowe przewody zapłonowe , mechanik rozkłada ręce i wymyślił kolejną "awarie" regulator napiecia  , ja już nie mam siły a muszę mieć sprawne auto w delegacje , dajcie jakieś porady opinie co jeszcze sprawdzić mam by obroty nie falowały mi w samochodzie.

1. Film jadę i wciskam sprzęgło 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

2.Film nr dwa stoję na światłach 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

EGR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

gdzie ja ten egr znajdę ? czy regulator napięcia jest jakoś na wierzchu ? czy musze wyjmować alternator ?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Edytowano przez Januszek2121

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

trzeba go zaślepić czy wystraczy wyczyścić ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Na początek wyczyść.

Inny silnik ale coś podpowie

 

Edytowano przez Cretux

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź też przewody podciśnienia dochodzące do  przepustnicy. Może któryś spadł, jest dziurawy, sparciały itp. Dolot powietrza od przepływomierza do przepustnicy też obejrzyj / obsłuchaj. Może ssie gdzieś powietrze spoza układu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

przewody mam wszystkie nowe , poparciałe , popękane wymieniłem wszystkie , na tą chwilę idę wyczyścić ten egr zboaczę czy pomoże jak nie to go zaślepie jak w poradniku. Co do dolotu to wszystko mam nowe oprócz przepływomierza , wszystko jest szczelne.

Edytowano przez Januszek2121

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Przed zaślepieniem jego sprawdź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moje przygody z falującymi obrotami w x20xev zakończyły się wymianą sondy lambda (tyle, że auto potrafiło zgasnąć przy dojeżdżaniu do np. świateł) i dodatkowo, co zajęło mi naprawdę dużo czasu, wymieniłem rurę między przepływką a przepustnicą. Przez przypadek zauważyłem, że pękła na zgięciu, ale dopiero jak ją rozgiąłem, to było to widać. Zasysała lewe powietrze i auto głupiało. A z innych historii to jakiś spec mi pozamieniał podciśnienia na przepustnicy, też się cuda działy...Błędów żadnych nie ma?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Zaslepienie nie pomoglo , czyszczenoe egr tak samo , rano za 125zl kupilem nowy egr przed chwila zalozylem i nadal obroy faluja , dokupilem wczoraj nowa sonde lambda i tez nic nie pomoglo , auto jak mam na biegu np na 1 samo dodaje gazu jal mi obroty faluja i samo przyspiesza , rece mi juz opadaja a jutro musze jechac w delegacje 400km w polske.przeplywomierz tez sprawdzilem zalozylem od znajomego i tak samo to nie jest wina awqri.

Edytowano przez Januszek2121

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

To zostało szukać lewego powietrza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Zauwazylem ze kolektor mam dziurawy , moze przez to lapie lewe powietrze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

To trzeba było od tego zacząć :D Jak najbardziej łapie lewiznę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poddaje sie kolektor wymienilem nowe uszczelki i nadal obroty faluja , mam ochote viki na zlom oddac , ja juz nerwow nie mam , jade do mechanika niech wymieni regulator napiecia jak to nie pomoze to ju nic nie robie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj jeszcze raz dobrze nieszczelności w dolocie. Od przepływomierza do kolektora dolotowego. Rozbierz to i poskładaj spowrotem, bo może nawet być szczelina między przepływomierzem lub kolektorem a rurą. Jak ktoś to na od******l poskłada to i tak to nie pojedzie. I przyjrzyj się podciśnieniom bo wygląda na to, że to jedna z tych dwóch rzeczy. Dalej to może być gdzieś problem we wiązce elektrycznej albo równie dobrze silnik jest zajechany.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Też jakieś wyjście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×