Jump to content

W dniu dzisiejszym została dodana do menu forum wyszukiwarka google 

Link google

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

hawkeyen

Nie odpala :(

Recommended Posts

Witam. 

Wczoraj moja Vectra 2.2 dti padła podczas jazdy i nie chciała zaskoczyć ponownie. Po odholowaniu jej do garażu podpiałem kompa - błąd P1632-FC czyli błąd pompy wtryskowej. Teoretycznie oznacza uszkodzenie pompy, ale czy to może być np słabe ciśnienie paliwa przez np zapchany przewód paliwowy czy też skoro jest błąd pompy to pompa i nie ma co szukać innego? Jakieś ktoś miał z tym doświadczenie? Bo słyszałem że jak pompa pada to nie tak od razu bum i koniec tylko stopniowo pada-to prawda? Bo jeśli tak to poszukam przyczyny chociażby w braku podawania paliwa. Będę wdzięczny za pomysły. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pompa padnie cyk i już właśnie. Do wymiany niestety.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W czwartek oddaje do mechanika i zobaczymy co będzie dalej

Share this post


Link to post
Share on other sites

trzeba by pin odczytać z twojego auta by zalogować inną pompę 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cały czas łudzę się jeszcze że to może coś innego :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

W marcu robiłem u siebie pompe wtryskową i za calość wyszlo 3500 zł. Objaw był taki, że przy cofaniu (naszczęście pod domem) auto zgasło i już nie chciał odpalić, wyglądało jakby się dławił, albo zapowietrzył. Odpalanie Plakiem też nie pomogło. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okazało się że padł sterownik pompy, reszta pompy wygląda ponoć ok 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety padła cała pompa... :(... Jestem już po wymianie. Tylko jest mały problem i nie wiem czy to normalne. Mianowicie pierwsza jazda była koszmarem. Jadąc przez miasto podczas zmiany biegów lub zatrzymywania często mi się jakby dusił, przedstawiał reagować na pedał gazu... Musiałem go zgasić, odpalić ponownie i mogłem jechać dalej. Po paru km na prostej powyższe objawy zniknęły. Czy to oznacza że pompa się odpowietrzała? Na chwilę obecną czyli drugi dzień nie gaśnie jest ok, ale ma mało mocy w porównaniu do tego co było na starej pompie. Czy możliwe aby jeszcze się odpowietrzał? A może coś źle ustawili i pompa nie daje takiej dawki paliwa jak powinna? Ktoś ma z tym jakieś doświadczenia? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Układ paliwowy odpowietrza się raz po wymianie pompy i powinno być od razu ok jeśli jest szczelny. Ja po wymianie pompy, dokładnym uszczelnieniu całego układu paliwowego i odpowietrzeniu układu nie miałem żadnego problemu. Samochód od razu odpalał i jeździł bez problemu. Pytanie zasadnicze u kogo pompa była robiona. Była regenerowana Twoja pompa elektronicznie oraz mechanicznie? Czy może została włożona inna używka? Zostały wymienione przelewy, uszczelki podkładki wtrysków, trawersów? Jeśli pompa była zatarta został oczyszczony cały układ paliwowy łącznie ze zbiornikiem paliwa? Jest mnóstwo elementów które mogą mieć wpływ na Twoje objawy więc trzeba sobie zadać pytanie czy zostało to wszystko fachowo zrobione zgodnie ze sztuką czy na odwal tylko żeby auto odpalało. Niestety mało jest fachowców którzy potrafią poprawnie diagnozować i naprawiać układy oraz pompy wtryskowe w silnikach DTI.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A możliwe jest ze o jeden ząbek na łańcuchu pompa jest przedstawiona i stąd brak mocy? Czy technicznie nie ma takiej możliwości. Moja pompa była regenerowana ale nie patrzyłem im na ręce więc nie wiem czy to zrobili jak trzeba. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy świeci się auto z kluczem?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normalnie jeździ tylko ma mniejszą moc. Odpala normalnie, nie gaśnie, nie ma błędów. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może ta pompa od 20 jest

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Numery na pompie się zgadzają

Share this post


Link to post
Share on other sites

numery numerami. Program Ci mogę wgrać jaki chcesz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tzn że mam inny program dający mniej mocy? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie twierdzę tego. Jednak warto by było to sprawdzić.

tu masz parametry pracy. Nagrałem kiedyś u siebie.

Please login or register to see this link.

nie mam tu jednak numeru softu. Jednak jak masz swojego opcoma to połącz się i zrób zdjęcie odrazu.

 

Edited by modrzey

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rano to zobaczę... Dzięki 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie podpiałem jeszcze opcom ale pojawił się inny objaw... Podczas przyspieszania błąd przepływki ... Po zgaszeniu i odpaleniu wszystko ok... Podmieniłem przepływkę i nic... Poszukam nieszczelności w dolocie... Może to jest powodem braku mocy i teraz się objawiać zaczyna

Share this post


Link to post
Share on other sites

P0638 i P0234.... Dolot? Turbina? Jakieś rady? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Zobacz co błędy oznaczają:

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Już na to patrzyłem... Tylko się zastanawiam czy na to miał wpływ wymiany pompy wtryskowej...ale to raczej inna bajka która wyszła przy okazji... Podłączam screeny z opcoma z biegu jałowego... Ktoś mi powie czy to jest ok? Ewentualnie co jeszcze odczytać lub zbadać by naprowadzić się na usterkę

Please login or register to see this attachment.

Please login or register to see this attachment.

Please login or register to see this attachment.

Please login or register to see this attachment.

Please login or register to see this attachment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zrób zdjęcie od razu jak się połączysz z autem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz na myśli zimny silnik? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...