Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

magnus8891

signum 1.9 cdti 2 problemy

Polecane posty

Witam

mam 2 problemy ze swoim oplem signum

pierwszy to z przyspieszeniem

na 2 , 3 , i 4 przyspiesza dobrze ale na 5 biegu przyspiesza bardzo wolno niewiem czym to moze byc spowodowane

drugi problem to cisnienie doładowania

sprawdzalem na opcomie podczas przyspieszania jakie jest cisnienie

i podczas przyspieszania mialem np takie

cisnienie doładowania pokazywalo 130 a cisnienie rzeczywiste 190

na kazdym biegu sprawdzalem i na kazdym sa takie rozbierznosci

moze ktos miał takie problemy i mi pomorze

dodam jeszcze bo moze bedzie potrzebne w informacji ze nie ma dpf-a nie ma klap zostały wyzucone i zaslepione egr został całkowicie zaślepiony turbina była 3miesiace temu regenerowana

a i jeszcze wiem ze ma podniesiona moc ze 150km ale nie wiem na ile nie sprawdzałem jeszcze

z góry dzieki za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na początek N75 do sprawdzenia. 

Kupiłeś z podniesioną mocą czy sam robiłeś ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przewody podcisnienia mozesz posprawdzac czy nie popekane nigdzie,boost sensor czy nie zawalony. A w samym dolocie nie slychac nieszczelnosi?

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Kupiłem go juz z podniesioną mocą

A jak sprawdzić ten n75

Edytowano przez magnus8891

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jedynie możesz go rozkręcić i sprawdzić czy nie jest zatarty. Znajduje się zachłodnicami przylewymreflektorze. Wygląda tak jak ten w załączniku. Zobacz czy jadąc na 4 biegu ciągnie ci do 4000obr. /min. Mi przy około 4000 odłączał i wyrzucało błąd. Wymiana na nowy N75 i nowe wężyki załatwiło sprawę 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na 4 biegu ciagnie dobrze zadnego bledu nie wywala ale ja mam inny ten n75 moj ma metalowa blaszke jak sa te dwa wejscia na wezyki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Wiec go możesz jeszcze łatwiej rozebrać i sprawdzić bo nie jest klejony.trzeba naciąć tą blaszkę delikatnie rozgiac i rozłożyć zawór.uwazaj na membranę nie potargaj jej,tloczek zobacz czy nie ma zatarc i można go przesmarowac np.smarem do tloczkow(tylko nie dużo tego dac)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładanie, ja już kupiłem ten "poprawiony" bo mój raz na jakiś czas już świrował. Teraz po problemie😊

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie o ten n75

jezeli wdmuchuje powietrze w niego to powinno to isc ciężko czy lekko ma przepływać powietrze do wyjscia bo w moim to bardzo ciezko to idzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli lekko by przepływało to bez sensu ten zawór. Musi być jakiś opór. Ale sprawdź jeszcze przewody podcisnienia ktore do niego idą, mogą być uszkodzone na zgięciu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Z tego co sie orientuje zawór nie jest na 100% zamknięty po odłączaniu od wiązki więc jak go zdemontujemy i dmuchniemy będzie przepuszczał. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Pompa vacum to system podciśnienia czyli zaciąga powietrze , z twojego opisu wynika(jak dobrze rozumiem z twojego opisu) że ciśnienie żądane masz 130kpa a otrzymane 190kpa? Jeżeli tak to zawór n75 lub źle ustawiona jest sztanga gruchy turbiny(zreszta po regeneracji ona jest jak opisujesz).jeżeli z ciśnieniem jest odwrotnie(niz ja rozumiem z opisu) czyli masz niedoladowanie przyczyna może być od pompy vacum,wężyki,n75,nieszczelność w dolocie ,mapsensor ,źle ustawiona geometria,itd.najlepszym rozwiązaniem do sprawdzenia n75 to poprostu podmienić z kimś kto ma sprawny(i nie ma takiego kłopotu) zawór i zobaczyć wtedy co się dzieje z ciśnieniem doładowania

Edytowano przez redzi79

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj sprawdzilem mapsensor i sprawdzajac w internecie wszystkie maja taki mały cypelek a moj go właśnie nie ma czy to moze byc przyczyna niedoładowania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To w końcu Ci przeładowuje czy nie doładowuje ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

właśnie mógł by mi ktoś to wyjaśnić

jeżeli mam ciśnienie ładowania rządane 130 kpa a ciśnienie ładowania otrzymane 190 kpa to jest to przeładowanie czy niedoładowanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Raczej przeładowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ten N75 czysciles podmieniales

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak ten n75 czyscilem ale nic to nie pomogło

a i odrazu sie zapytam jeszcze o jedna rzecz bo niechce zakładac nowego tematu

2 tygodnie temu sprawdzalem opcomem dawki wtrysków i 2 wtrysk podawał za duza dawke ponad 4 mg oddalem samochów do znajomego mechanika zeby wyciagnoł wtrysk i oddał go do sprawdzenie ale niemógł go wyjąć powiedział ze sie zapiekł i ze musze jechac do kogos kto ma sprzet do wyciagania wtrysków

odebrałem od niego auto i nastepnego dnia sprawdziłem dawki na wtryskach i tu byłem zaskoczony bo ten sam wtrysk juz pokazywała ponizej 0,6 czy jest mozliwosc ze sam z siebie sie naprawił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam

mam pytanie bo przeczytałem jeden temat na forum w którym pisza o wyrzycenia zborniczka na podciśnienie turbosprężarki

i jego nieszczelnosci i o to chciałem sie zapytac o ta nieszczelnosc

bo zaczołem dmuchac w wężyk zaznaczony na zielono na zdjeciu i dmuchałem w niego a powietrze cały czas w niego wchodziło tak ma być czy nie

i jak dmuchałem w niego to z słyszałem z tyłu silnika takie piszczenie i chciałem sie zapytac czy to dobrze i tak ma być czy jest moze jakas nieszczelnosc

 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Połącz ten weżyk co zaznaczyles od razu do pompy vaccu bezposrednio czyli prosto z pompy do n75 pomin te wszystlie rurki metalowe prxez to pominiesz ten zbiorniczek podcisnienia. W poliftach go nie ma wogole. Ja tak zrobilem u siebie tez, tylko ze ja robilem to przy okazji wymiany kolektora na zaslepiony i tez zbiorniczek wywalilem calkowicie i rurki tez wywalilem tak zeby to jakos wygladalo, ale na probe zrob sam wezyk. Bardzo mozliwe ze jest tam.niesczelne bo.te zbiorniczki sie rozszelniaja

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

i przez nieszczelnosc tego zbiornicza moge miec takie odchyły w tym ciśnieniu ładowania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jezeli jest nieszczelne faktycznie to jak najbardziej

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bo podcisnienie ktore ma sterowac turbina uchodzi Ci po drodze i zle nia steruje. Przeloz na szybko wezyk i sie dowiesz polacz tak jak mowilem i sprawdz

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a mam jeszcze jedno pytanie

czy przez nieszczelność tego zbiorniczka moze wzrosnąć spalanie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co przez sama nieszczelnosc raczej nie , ale np przez to ze auto jest slabe przez to ze turbo slabo chodzi i musisz bardziej cisnac zeby jechac to pewnie moze wiecej spalic. A ile pali?

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×