Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

FiDDu

2.0 DTL brak mocy, bład p0400

Polecane posty

Witam.

Mam problem z moją viki jakiś czasu temu straciła moc podczas jazdy i wywaliło "check" , posprawdzałem wzrokowo przewody podcisnienia i ale nie było widać żeby któryś spadł czy był pęknięty. Kontrolka z czasem zgasła i czasem lubi się zapalić ns niskich obrotach na chwile czasem przy wysokich auto dalej muli i nie ma wogóle mocy. Byłem pod kompem pokazało, że błąd p0400. Wymieniłem egr na nowy nic się nie zmieniło. Podmieniłem przepływomierz z innej vectry i co najciekawsze wywala wtedy bład przy pierwszym ruszeniu i już nie gaśnie, a na starej przepływce zapala się od czasu do czasu tylko na chwile i gaśnie. 

Proszę o porady co może być przyczyną i gdzie jej szukać. 

Vectra 99 rok lift 2.0 DTL 82KM

Z góry dzięki za odpowiedź

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź szczelność siłownika klapek można wężyk zaślepić oraz siłownik WG od turbiny.

Należy sprawdzić stan pompy wakum może już nie wyrabia i czas na zmiane.

Wszystko robimy wakumetrem nie wzrokowo.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=https://i.imgur.com/CFo6EuZ.jpg&key=bdb51cbd2223dfada43cbff2e457c49f612c6afb8be9ae559558c2793ea1dc3c" class="ipsImage" alt="CFo6EuZ.jpg" data-imageproxy-source="https://i.imgur.com/CFo6EuZ.jpg" />

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje bardzo za pomoc. Okazało się, że zawór klap wirowych padnięty, jak zaślepiłem wężyk śrubką, moc wróciła do normy a nawet wydaje się większa niż sprzed awarii. Mam pytanie, czy można tak jedźić dłuższy czas czy lepiej wymienić zawór? Są jakieś tego konsekwencje większe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Śmiało możesz jeździć, wypnij wtyczke z zaworu kalp wirowych i do wtyczki włóż opornik 1Kohm/1W i zapomij.Możesz nawet go wybudować.

Z resztą szukanie po forum jest darmowe więc korzystajmy z tego np poczytaj tu:  

Przejżyj te 6 stron a wszystkie koniki wrócą do zagrody i znikną problemy z egr i klapami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem. Mam nadzieję że pomoże, będziemy sprawdzać  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może coś podpowie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/monthly_2019_01/2113486104_Beztytuu.png.e10cba65f0095008fc8b6bce7a20402c.png" alt="2113486104_Beztytuu.png.e10cba65f0095008fc8b6bce7a20402c.png" />

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×