Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
czarne.taczki

Vectra 3.2 jakie wtryskiwacze i reduktor

Polecane posty

Witam kolegów

Kupiłem Vectre 3.2 z uszkodzoną instalacją gazową jz-zenit. Sterownik podobno jest sprawny ale reduktor jest juz do wymiany i silnik nie chodzi równo na gazie. Na benzynie jest ok. podobno to wtryskiwacze. W warsztacie proponował mi majster herculesy takie podobne do hany co juz skończyła u mnie żywot. Czy ktoś z was używa takich wtryskiwaczy? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cretux jeździ na herculesach. Możesz zastanowić się nad barracudą. Skąd wiadomo że reduktor popsuty?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Śmigam na gism-i1000 i jak do tej pory są :ok:

Edytowano przez Cretux

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Coś mi się pomieszało

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/uploads/emoticons/default_smile.png" alt=":)">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Z czym ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakoś ostatnio zamotany jestem. Nie ważne

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/uploads/emoticons/default_smile.png" alt="default_smile.png">

 

To jeden z klonów barracudo, hano i keihino-podobnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja śmigam na barracudach i KME Gold.

Wtryski ogarniają, ale Gold przy bucie traci termikę, więc jak dużo latasz autostradami z nogą w desce to proponuje coś lepszego termicznie.

Do normalnych potrzeb zestaw jest wystarczający.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzieki za odpowiedz. reduktor podobno zepsuty bo spada cisnienie przy przyspieszaniu i przełacza sie na benzyne. mam do wyboru gold i magic to co byscie zamontowali, ten gold jest słaby?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

goldy cieszyły sie kiedyś dobra opinią natomiast nie obsługują takiej mocy o jakiej pisze producent w zyciu i mają tendencje do lania ciekłym gazem przy dużym obciązeniu, podobno lepszą konstrukcją jest juz gold gt choć słyszałem ze sa tez reklamacje. ja od jakiegoś czasu montuje z powodzeniem magica duzego i małego. jest wygodny w montazu i dosyc stabilny cisnieniowo.  sprawdz ty sobie jeszcze ustawienia czy nie masz za wysokiego cisnienia powrotu na benz albo czy nie zagiąłeś gdzieś miedzi jezeli jest na miedzi twoja instalacja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Faro też można zacząć

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/uploads/emoticons/default_smile.png" alt=":)">. Coś mi się kojarzy że ktoś robił modyfikację golfa przez włożenie miedzianych spirali, coś jak w zavoli. Podobno poprawiała się termika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kolego ale jak mu cisnienie spada to nic juz spirala nie poprawi, no chyba ze reduktor nie zajdzie w ciaze. teraz to tylko regeneracja albo wymiana, no chyba ze faktycznie zagiete zasilanie pod autem. a i moj kolezka ma te herculesy i podobno jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylko autor tematu nie pisze że ma golda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

tak pisze autor tematu wiec dlatego rozmowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

reduktor u mnie jest antarktik a przewod pod samochodem jest elastyczny. chyba sie nie zagnie. a ten magic jest podobno czytałem bez filtra to trzeba chyba zamontowac jakiś filtr?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli antarctic to nie dziwne że nie ogarnia. Do reduktora kupujesz elektrozawór z filtrem i najlepiej za pomocą nypla montujesz to bezpośrednio do reduktora. Przewody od butli chociaż masz 8mm?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mierzyłem to ma około 13mm srednicy, dzieki za podpowiedz to chyba wymienie reduktor na ten magic bo skoro gold słaby a regeneracja tamtego nieopłacalna to chyba najlepsze wyjscie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli faro ma z zewnątrz 13mm to jest to 8mm. Jeśli do tego jest wielozawór ekstra zamiast redukcji 6/8mm to po założeniu magica powinno być ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mozesz jeszcze zobaczyć czy masz zbiornik do jazdy na wstecznym czy do przodu czyli z ktorej strony masz wielowawór na zbiorniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam

byłem zeby to sprawdzić wszystko w monterowni i urzekła mnie historia którą mi pan sprzedał. umowiłem się na wymianę reduktora na tego magica, wtryskiwacze bedą te herculesy i pózniej strojenie na afr. zbiornik jest ok do przodu. dzieki wszystkim za info, odezwe się jakie efekty po wydaniu szmalu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja latam już od 20tys km na barracudach i reduktorze AC 250 ( czerwony) i jest miodzio, polecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rozważałem własnie te barracudy wszyscy mówią że dobre, ja jeżdżę własie na tych herculesach i też jest na razie miodzio. nie moge złego słowa powiedzieć. ogólnie wszystko się poprawiło więc zobaczymy bo na razie mały przebieg. bede dawał znac jak jest. pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

siema. dopiero minał tydzień ale miałem sporo jezdzenia. trafiła się dalsza wycieczka i już byłem na przegladzie po tysiącu kilometrów. spalanie przyzwoite na razie i nie mam się do czego przyczepić. moze tylko troche słychać wydaje mi się wtryskiwacze. ale podobno wszystkie słychać. majter mowił ze moze jakoś je przymocowąć albo wyciszyć ale tak to ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ja swoich herculesów nie słyszę. Może w porównaniu do wcześniejszych głośnych i g...ych valteków nie zwróciłem uwagi :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli będzie zbyt wysokie ciśnienie to mogą być głośne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mowił ze inaczej je zamontuje bo te dzwieki przenosza sie po plastikach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×