Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Kubek406

Nie działa podświetlenie zegarów

Recommended Posts

Witam,

Kilka dni temu po zwykłej jeździe oplem vectra b 1.8 16v (polift) rocznik 2000 przy następnym odpaleniu, przestało działać podświetlenie zegarów (obrotomierza, prędkościomierza, temperatury i wskaźnika paliwa).

Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki oraz wymieniłem te mogące odpowiadać za ową usterkę. Sama regulacja podświetlenia (natężenia) świateł działa oraz działa podświetlenie panelu środkowego (klimatyzacji) i tablicy rejestracyjnej.

Wyczytałem na forum, że przyczyną może też być multimetr aczkolwiek kompletnie nie wiem co to jest, jak wygląda i gdzie tego szukać.

Serdecznie dziękuje za pomoc i pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuję za pomoc jak tylko to sprawdzę dam znać jakie przyniosło to efekty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Żarówki i styki w liczniku sprawdzałeś czy najpierw będziesz rozbierał pół samochodu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Obecnie chcę sprawdzić wszystko co może być przyczyną i do czego jest w miarę łatwy dostęp a dopiero w ostateczności, rozbiorę pół samochodu.

Co do tego multimetru, wiem już co i gdzie ale moje pytanie brzmi jak go wyjąć. Wykręciłem cały panel z bezpiecznikami, a multimetr jak siedzi tak siedzi i nie mogę go wyjąć.

Samo odłączenie go na parę godzin nie pomogło.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli właśnie próbujesz rozebrać pół samochodu zamiast sprawdzić to co jest najbardziej oczywiste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Po rozebraniu zegarów i wszystkich koniecznych plastików okazało się iż spalone były dwie żarówki także dziękuje za pomoc i przepraszam za moje uparte sprawdzanie wszystkiego do czego jest "łatwy dostęp".

Temat do zamknięcia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zawsze zaczynaj od tych najbardziej oczywistych...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...