Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

ljack71

Astra H 1,8 - falowanie obrotów po porannym odpaleniu

Recommended Posts

Witam serdecznie !!!
Na początku chciałbym wszystkich serdecznie przywitać ! Niedawno sprzedałem moją Vectrę C z19dth z zamiarem powrotu do benzynki w celu jej zagazowania. Kupiłem Asterke H z silnikiem Z18XE. Umówiony jestem już na montaż gazu a z autem problem.

Please login or register to see this image.

/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=http://lpg-forum.pl/images/smilies/icon_confused.gif&key=783453113750189011d6918534b431c9bc351547b0917f7bbf756cf56e4da7db" title="confused" data-imageproxy-source="http://lpg-forum.pl/images/smilies/icon_confused.gif" /> Mianowicie po porannym odpaleniu obroty zaczynają falować w zakresie 700-1800 obrotów, silnik trochę prycha. Po około 2 minutach wszystko sie stabilizuje i obroty sie w miarę stabilizują. Mam nieraz wrażenie jakby auto nie ciagnęło zawsze w pełni, nieraz wyczuwam jakby chwilowe wachania ciągu. Żadnych błędów nie ma. W aucie zmieniłem świece - GM jednoelektrodowe, zmieniłem cewkę na nową Valeo. Żadnych zmian na lepsze. Podejrzewałem przepływkę. Po odpięciu i paleniu nastepnego poranka niby jest lepiej. Mam op-coma i patrząc na pracę przepływki wydaje sie wszystko w porządku. Na zimno pracuje ok 10-11 kg/h, Po nagrzaniu 9 kg/h. Pod obciążeniem nawet do ok 180-190 kg/h. Dzisiaj zrobiłem telefonem fimik jak to pracuje i w tym czasie nagrałem logi. Jeśli ,któryś z kolegów chciałby zerknąć i pomóc to z chęcią spróbuję załączyć pliki. Z góry dziekuje za podpowiedzi i sugestie, tym bardziej , że zbliża sie termin montażu a wolałbym sprawne auto podstawić.

pzdr Jacek

ps zapomniałbym dodać, przepustnica wyczyszczona , udrożniona, lewego powietrza dolot nie łapie

ps2 Zastanawia mnie jeszcze jeden parametr w blokach pomiarowych a mianowicie: Czujnik położenia przepustnicy 1, zaprogramowane położenie dolne 0,34 V. Gdzie na pedale ustawione jest standardowo dolne na 0,47 V. Nie może byc w tym przypadku tak, że komp odwołuje sie do tego zaprogramowaneego położenia i zawsze bedzie próbował w dół ustawiać przepustnicę ? I stąd to ciągłe falowanie.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...