Jump to content

W dniu dzisiejszym została dodana do menu forum wyszukiwarka google 

Link google

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Johny_16v

Zwarcie

Recommended Posts

Podczas wymiany żarówek podświetlających panel nawiewów doprowadziłem do zwarcia w wyniku którego przestało działać podświetlenie zegarów i w.w. panelu, ciągle świecą się halogeny, nie można nimi sterować. Licznik oraz Tid świecą tylko na zapłonie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bezpieczniki???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bezpiecznik i przekaźnik do halogenów ok, obawiam się że konieczny będzie demontaż całej deski rozdzielczej w celu szukania przepalonych kabli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A dlaczego miały by się palić kable? Przecież od tego jest bezpiecznik by on pierwszy uległ. No chyba że miałeś elektrykę zabezpieczoną "na gwoździa"

Share this post


Link to post
Share on other sites

W tak wiekowym aucie to wszystko możliwe. Nawet bez większej ingerencji z zewnątrz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Zdemontowałem panel bezpieczników, któryś z poprzednich właścicieli strasznie "januszował" 😆. Niektóre bezpieczniki są połączone z kablami których nie ma w oryginalnej rozpisce. Prawdopodobnie zawinił multimetr, który był strasznie zabrudzony, nie wiem czy czyszczenie pomoże. 💡 Pożyczę ze szrotu identyczny i podepnę u siebie by mieć pewność.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podmieniony multimetr nie rozwiązał całego problemu. Halogeny z przodu przestały świecić, choć kontrolka na przełączniku dalej jest podświetlona. Świeci się natomiast tylny oraz obie kontrolki - na pokrętle i na tablicy. Podświetlenie nie działa, choć licznik i TID świecą jak trzeba na zapłonie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...