Jump to content

W dniu dzisiejszym została dodana do menu forum wyszukiwarka google 

Link google

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Jaro`

Vectra C GTS 2004 Z22SE zamiana silnika

Recommended Posts

Witam , 

Koledzy mam takie pytanie (być może odgrzewany kotlet), mój silnik jak w temacie pije ogromne ilości oleju, ostatnio przeszedł sam siebie i wyżlopał 1 litr oleju na 600 km. Przyczyn może być wiele, ale naszła mnie taka myśl, że jak już się tak dzieje, to co się bardziej opłaca? Remont silnika, czy może kupno innego, który podszedłby pod resztę elementów : skrzynia (sprzęgło) zawieszenie itp. aa i mam też instalacje gazowową. Pytam jako laik, więc proszę nie zróbcie ze mnie mielonki 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Na pewno zmiana silnika. Ten typ tak ma. Jeśli całe i fajne auto masz w dobrym stanie, to swap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Auto ogólnie w dobrym stanie , sprawuje się dobrze i nie spieszy mi się żeby go zmieniać . Jedynie co mu dolega oprócz tego picia oleju ,to czeka go wymiana sprzęgła które już z resztą czeka zakupiony . I teraz właśnie muszę dobrać jakiś silnik pod to sprzęgło i najlepiej też pod instalację gazową . Mógłbyś mi coś doradzić ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Co mam kolego Ci doradzić ? Nawet nie wiem, bo bym wyp...ł takie auto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chodziło mi bardziej o to jakim silnikiem zastąpić ten shit który obecnie mam 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba większość poleci  Z20NET

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Niekoniecznie 2.0t. Jeśli nie zależy komuś na osiągach tylko na taniej eksploatacji można wsadzić tańsze z18xe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamieniać 150 na 120 to trochę nie po mojemu ale też można. 

Ja jak miałbym sie bawić w SWAPy to tylko na 2.0.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...