Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

lukasz951.98

Jaki to jest klucz

Recommended Posts

Przymierzam się do wymiany uszczelki nad tą dolną miską olejową  x18xe i z tego co widziałem jest ona zamocowana na torxy nasadowe. Jaki torx jest tam dokładnie potrzebny żeby to odkręcić? Muszę kupić bo nie mam takich w zestawie 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Tu masz opisy śrub:

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przyłożyłem zwykła nasadkę i 8 pasuje tylko pytanie czy nie będzie się omykać zwykła nasadka na śrubie z główka torx? Ryzykować? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A jak śrubę zjedziesz ? Trzeba będzie jeszcze ją dokręcić. Odkręć normalnie torxem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Wszystko zależy od tego, jak głęboko i czy równo wsadzisz nasadkę, ale z doświadczenia wiem, że jak człowiek chce w taki sposób zaoszczędzić trochę czasu, to kończy się to źle ;)

Zestawy torxów drogie nie są, a jak nie masz takich pod ręką, to pożycz od jakiegoś mechanika za piwko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra Panowie żeby nie zakładać nowego tematu mam jedno pytanie jeszcze zanim zabiorę się do roboty. Wyczyściłem cała miskę wokół czujnika poziomu oleju i odpaliłem. Było tak jak przypuszczałem czyli ciekło z czujnika i leciało po misce. Jest możliwość uszczelnienia go bez zwalania miski? Bo miskę uszczelnialem w zimę i dalej ciekło, ale dopiero teraz zauważyłem ze to nie uszczelka miski a z czujnika poziomu oleju cieknie w dół i to dosyć mocno. Z tego co mi się wydaje to powinien być tam jakiś oring ale czy można to jakoś uszczelnić/wymienić oring bez zrzucania miski? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Jest temat:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...