Jump to content

W dniu dzisiejszym została dodana do menu forum wyszukiwarka google 

Link google

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Cezary:)

Utrata mocy po założeniu gazu, samochód pobiera płyn chłodniczy

Recommended Posts

Po założeniu gazu, wracając do domu autostradą chciałem sprawdzić jak jedzie samochód na gazie, przy prędkości 190km/h samochód tak jakby przestał reagowac na pedal gazu, odpuscilem mu i zwolnił do 150km/h po czym nadal nie reagował tak jak powinien, gdy zwolnił do 120km/h zaczął samochod normalnie reagować na pedal gazu, tyle ze maksymalnie pojedzie 165/170km/h i po tym zdarzeniu samochód co70-100km wyświetla komunikat ze płynu w chłodnicy jest za mało i faktycznie muszę dolewac i to nie małe ilości.

Z samochodami dopiero zaczynam, dlatego pytam czy szykuje się jakas wieksza naprawa, czy to nie ma związku jedno z drugim

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sprawdzałeś czy zbiorniczek wyrównawczy nie jest mokry? Zwłaszcza na łączeniu, lubią tam puszczać ewentualnie pod zbiorniczkiem, sprawdz przewody chłodnicze, chłodnice cieczy.. raczej tanie naprawy, jak żadne z tych to uszczelka pod głowicą, i tu jest gorzej.. Sprawdź korek zbiorniczka czy niema ciemnej mazi od wewnątrz. 

 

Co do utraty mocy to pewnie coś z gazem.. na pb jest ok?

Share this post


Link to post
Share on other sites

YY założyłeś LPG i odr azu na autobanie 190?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na pb niestety też samochód więcej nie pojedzie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Może pomyliłeś instalacje ? Chciałeś NOS, a nie LPG 😁 Jak Ci na PB więcej nie pójdzie, to na LPG chciałeś ?

A na marginesie, to jak 190 max Ci idzie, to chyba silnik słabiutki. Mi spokojnie 200 na LPG poszła i myślę, że jeszcze z 5 więcej bym poszedł ale droga się kończyła ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Kolego doszły Ci dodatkowe z 50 kg do rozbujania ;) To tez pewnie ma jakieś znaczenie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co tu gdybać. Instalacja do sprawdzenia. Trójniki , reduktor bo tu jest ingerencja w przewody wodne.

Co do V max zależy od montażu, podzespołów i poprawnej regulacji. 

Ja sie na tym nie znam ale po coś producent wymyślił przegląd po 1000km 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Dokładnie. Tez byłe po tysiącu na przeglądzie. Tylko, że po normalnej codziennej eksploatacji, a nie ekstremalnych prędkościach :P Ja też się nie znam, ale wydaję mi się, że trzeba dać trochę czasu niech to się zgra i dotrze ze sobą ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przegląd został, zrobiony i ustawiony tylko jeszcze nie sprawdzałem czy pojedzie więcej

Dzięki wszystkim za kom ;)

Please login or register to see this quote.

Ekstremalne ? , bez przesady 😆

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Po założeniu LPG od razu max prędkości cisnąć ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Może pojeździć parę lat by spróbować? Nie przesadzajmy.

Nic się nie musi zgrywać czy docierać autko ma działać a jak nie działa to bubel wstawiony.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Skoro autko nie jedzie tyle co na benzynie to znaczy że dostaje za mało gazu.

Ubywa ci płynu co może oznaczać nieszczelności po montażu przez papraka gazowego , w tym przypadku parownik może być za mało dogrzewany i przymarza  co skutkuje brakiem gazu do prędkości.

Szkoda że nie zatrzymałeś się by sprawdzić czy nie zamarzł.

Sprawdź wycieki , ewentualne usuń , dolej płynu , odpowietrz układ i masz osiągać V-max benzynową.  Jeśli nie to reklamacja do skutku bo mógł wstawić za słaby osprzęt .

Ale zacznij od nieszczelności i dogrzania parownika.

Edited by Dzieju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...